dirpo Geplaatst: 17 oktober 2009 Geplaatst: 17 oktober 2009 sinds enige dagen is motors TV verdwenen ... op de tvv site staat er niets over frequentiewijzigingen o.i.d. hep iemand hier meer info ???
Gast Paullo Geplaatst: 17 oktober 2009 Geplaatst: 17 oktober 2009 Vanop een Franse website: Citaat: Voici le tableau récapitulant les migrations et apparitions de chaines la nuit du 13 octobre dernier sur Astra 19,2E pour l'opérateur CanalSat : Migration : NRJ12 ---------- 12402V --- 11817V W9 ------------- 12090V --- 11895V LCP ------------ 11479V --- 11934V Gulli ------------ 12640V --- 12012V France 4 ------- 12168V --- 12012V France 5 ------- 12207V --- 12012V France ô ------- 12207V --- 12012V Motors TV ------ 12012V --- 12168V ESPN Classic --- 12012V --- 12207V TraceTV -------- 12012V --- 12402V Télé Mélody ---- 12012V --- 12207V Arte HD -------- 12670V --- 12581V Nouvelles chaines : FrenchLover ---- N/A ------ 11479V Renault TV ----- N/A ------ 11508V Arte ----------- N/A ------ 11934V Brava HD ------- N/A ------ 12670V Penthouse HD --- N/A ------ 12670V Trace Tropical - N/A ------ 12640V Greets
Eduard07 Geplaatst: 17 oktober 2009 Geplaatst: 17 oktober 2009 Bedankt, Paullo! Enig idee welk doel dit ombatterijen heeft? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
dirpo Geplaatst: 17 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2009 dank ... vraag me eigenlijk af waarom TVV zoiets niet meldt !?!
Gast Paullo Geplaatst: 17 oktober 2009 Geplaatst: 17 oktober 2009 Citaat: Enig idee welk doel dit ombatterijen heeft? Interne keuken bij Canalsat France. Ik vraag mij af of men niet een volledige transponder heeft ontruimd, waarom: geen idee. Ik denk dat als je op de website van TVVlaanderen kijkt en naar de zenderlijst gaat, daar de nieuwe frequenties al vermeld staan, maar je moet er wel naar zoeken, want echt duidelijk aangegeven staat het niet. Greets
mebo870 Geplaatst: 17 oktober 2009 Geplaatst: 17 oktober 2009 Wat meld TV Vlaanderen eigenlijk wel? Zelfs de nieuwe kinderzender Kazoom, werd pas gemeld toen hij al een dag actief was. Net of ze wisten op voorhand niet op welke plaats die kwam te zitten. idem met de EPG problemen de laatste weken, geen woord hierover. De software update voor de Philips , dat er wat loos is moeten we ook weer ruiken. The key to happiness. Stay away from idiots
Littlesat Geplaatst: 17 oktober 2009 Geplaatst: 17 oktober 2009 Toch kan ik me dat voorstellen, want als er een vooraankondiging komt en er gaat technisch iet mis dan wordt hier op de fora ook gezeurt... en wat denk je van de help desk met 1001 vragen: "Waar is KaZoom?"... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
TokeMUp Geplaatst: 17 oktober 2009 Geplaatst: 17 oktober 2009 Origineel bericht van: mebo870 Wat meld TV Vlaanderen eigenlijk wel? Zelfs de nieuwe kinderzender Kazoom, werd pas gemeld toen hij al een dag actief was. Net of ze wisten op voorhand niet op welke plaats die kwam te zitten. Zou dat misschien een kwestie van testen voor je het aan de grote klok gaat hangen, kunnen zijn? Trouwens wanneer is hij op de TVV goedgekeurde ontvangers actief? Juist wanneer zij het aanpassen. Ze houden dus enkel rekening met deze klanten, omdat het anders niet is bij te houden. Telenet gaat ook zo te werk. Moest jij er in slagen een niet Telenet box te gebruiken op hun systeem, dan zie jij de zenders misschien ook eerder verschijnen en komt het nieuws bericht bij u ook als vijgen na pasen! Weer een stok zoeken om te slaan dus! Mij wordt naar mijn kop geslingerd dat ik het altijd positief zie... nee ik denk blijkbaar een beetje verder dan het gross hier. Je moet ook de keerzijde bekijken. Dat de beeld en geluids kwaliteit achteruit gaat kan ik niet goed praten. Dat ze niet rekening houden met al jullie zender wensen kan ik wel goed praten. Dat Telenet en Belgacom deze wel aanbied is te weiten aan al onze staats centjes die in al die jaren voordien er in gepompt zijn. Waarna Telenet het voor een prikje heeft opgekocht en daar nu de grote jan mee uithangt!! Geld ook voor Belgacom!! En daar gaan jullie TVV mee vergelijken! mvg
Gast Paullo Geplaatst: 17 oktober 2009 Geplaatst: 17 oktober 2009 Citaat: Mij wordt naar mijn kop geslingerd dat ik het altijd positief zie... nee ik denk blijkbaar een beetje verder dan het gross hier. Je moet ook de keerzijde bekijken. Wat hebben wij toch een geluk dat een visionair als jij, wil posten op dit forum. Waar zouden we staan, zonder jouw "verder denken dan het gross hier" Kan je wel eens uitleggen wat gross juist is, want volgens wikipedia gaat het om: "Gross is een plaats (village) in de Amerikaanse staat Nebraska, en valt bestuurlijk gezien onder Boyd County", hetwelke volgens de laatste volkstelling 5 inwoners zou hebben. Ik neem aan dat het daarover niet gaat. Enfin, zoals wordt gezegd: "zelfkennis is het begin van alle wijsheid" en aan zelfkennis ontbreekt het jou duidelijk niet. Greets
Brambo's Geplaatst: 17 oktober 2009 Geplaatst: 17 oktober 2009 Origineel bericht van: dirpo sinds enige dagen is motors TV verdwenen ... op de tvv site staat er niets over frequentiewijzigingen o.i.d. hep iemand hier meer info ??? Ja, dit staat op hun website onderaan links. Zie ook onderstaande link:http://www.tv-vlaanderen.be/na_frequentiewijziging_okt09.asp - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Mic Geplaatst: 17 oktober 2009 Geplaatst: 17 oktober 2009 Citaat verwijderd ivm fatsoenregels. Wordt het geen tijd om het terug over het onderwerp te hebben? Brengt deze discussie iets bij aan de andere sat4all leden? Neen!!!
TokeMUp Geplaatst: 17 oktober 2009 Geplaatst: 17 oktober 2009 Origineel bericht van: mebo870 Wat meld TV Vlaanderen eigenlijk wel? Zelfs de nieuwe kinderzender Kazoom, werd pas gemeld toen hij al een dag actief was. Net of ze wisten op voorhand niet op welke plaats die kwam te zitten. idem met de EPG problemen de laatste weken, geen woord hierover. De software update voor de Philips , dat er wat loos is moeten we ook weer ruiken. Als er veranderingen in frequentie zijn, worden deze in hun zenderlijst aangepast en krijgen al de TVV goedgekeurde ontvangers deze nieuwe lijst. Als je geen TVV goedgekeurde ontvanger hebt moet je de veranderingen zelf doen. Ook moet je u dan bezig houden met het opvolgen van deze veranderingen. Dat is een voorwaarde van eigen hardware keuze. mvg
Gast Mimisiku Geplaatst: 17 oktober 2009 Geplaatst: 17 oktober 2009 Die wijzigingen vind ik niet zo erg. Alleen waarom moet de SID ook wijzigen? Ik edit me een breuk
TokeMUp Geplaatst: 17 oktober 2009 Geplaatst: 17 oktober 2009 Origineel bericht van: Mimisiku Die wijzigingen vind ik niet zo erg. Alleen waarom moet de SID ook wijzigen? Ik edit me een breuk Zo blijven we bezig, niet mvg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen