Annema Geplaatst: 17 oktober 2009 Geplaatst: 17 oktober 2009 Ik heb sinds kort deze ontvanger met softwareversie 1.64 Nu zie ik dat er een update is. Mijn vraag is of deze nieuwe softwareversie 1.69 ook middels OTA tot ons komt. Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
Gast Invertist Geplaatst: 17 oktober 2009 Geplaatst: 17 oktober 2009 Geen idee, maar is dat belangrijk? Het updaten via een USB-stickje gaat toch heel makkelijk en veel sneller!
Annema Geplaatst: 17 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2009 Dit lijkt mij gemakkelijker. Misschien ook een beetje angst dat het verkeerd kan gaan. Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
Gast Invertist Geplaatst: 17 oktober 2009 Geplaatst: 17 oktober 2009 Beide gaan niet verkeerd en met USB ben je zo klaar (en loop je voor op de OTA-gangers).
Annema Geplaatst: 17 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2009 In het boekje staat: kopieer het bin-bestand naar usb / ontvanger is uitgeschakeld /zet de ontvanger AAN terwijl u de + toets indrukt tot dat er "op de usb" verschijnt op het front display / verbindt usb aan de voorzijde van de receiver / de ontvanger zal automatisch de software kopieren van de usb naar de ontvanger / als alles goed is gegaan zal de ontvanger automatisch opnieuw starten Op de site: Plaats het bestand op een USB stick en plaats deze aan de voorzijde in de ontvanger / Herstart de ontvanger middels de netschakelaar op de achterzijde en houdt de + toets ingedrukt / De update wordt nu uitgevoerd Welke werkwijze is de juiste ? Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
JosFop4Sat Geplaatst: 18 oktober 2009 Geplaatst: 18 oktober 2009 Ik snap er niet zoveel van, waarschijnlijk is de tekst achterhaald, maar als je gewoon het .bin bestand op de usb-stick zet, je vervolgens via de library het gevonden .bin bestand opent, gaat de rest vanzelf. Echt een aanrader trouwens, die 1.69. De grafische interface is een stuk mooier geworden. Enfin probeer maar. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Annema Geplaatst: 18 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2009 Het is me gelukt om de nieuwe softwareversie 1.69 in te voeren. Het invoeren van de kanaleneditor v1.33 is me nog niet gelukt. Hoe gaat dit ?? Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
JosFop4Sat Geplaatst: 18 oktober 2009 Geplaatst: 18 oktober 2009 Heb je een seriele kabel (nulmodem), sluit die dan aan tussen je PC en de Scena. Selecteer de comport en download wat je wilt en sla deze files op. Bewerken is dan daarna nog mogelijk dmv Read. Maar er zijn handiger editors te koop. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
uncle Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 Mischien een beetje dom!? Maar van waar download ik dat update software bestand versie 1.69? Maak het onmogelijke mogelijk
Murdock Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 Je kunt ook je settings exporteren naar een USB stick, op je PC bewerken en daarna weer importeren. Is een stuk gemakkelijker. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Invertist Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 Origineel bericht van: uncle Maar van waar download ik dat update software bestand versie 1.69? Van de site van de importeur.
Annema Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2009 Origineel bericht van: Murdock Je kunt ook je settings exporteren naar een USB stick, op je PC bewerken en daarna weer importeren. Is een stuk gemakkelijker. Exporteren, hoe doe ik dat dan ? Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
Murdock Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 Volgens mij in menu systeeminformatie. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen