Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik las in het 'Vrije keus hardware vervalt bij TVV. (gedeeltelijk)' topic dat er sinds 15/8/9 geen losse kaarten meer verdeeld worden naar de dealers.

Weet iemand waar ik nog zo'n kaart kan kopen ? Ik heb er eentje nodig voor een nieuwe installatie ...

Geplaatst:
Origineel bericht van: PragaKhan
Ik las in het 'Vrije keus hardware vervalt bij TVV. (gedeeltelijk)' topic dat er sinds 15/8/9 geen losse kaarten meer verdeeld worden naar de dealers.

Weet iemand waar ik nog zo'n kaart kan kopen ? Ik heb er eentje nodig voor een nieuwe installatie ...

heb gistreen nog een website tegengekomen in wallonie die ze verkoopt nieuw,
wss nog een setje dat hij liggen had.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:
Origineel bericht van: PragaKhan
daar heb ik ook al aan gedacht maar ik moet eerst 25 'zinvolle' berichten plaatsen dus ik heb maar hier gepost :)) nog 19 te gaan zie je :))

Dus nog 19 berichten posten die niks bijdragen op deze forum en dan kun je in de te koop forum gaan posten?

Blijf hier dan weg zou ik zeggen. :D

DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD
Tv Vlaanderen + Canal Digitaal
Samsung Plasma PS-50Q92
Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]

Geplaatst:

Misschien komt er iets beters uit de bus he, dat iemand met een geschikte kaart teveel me een pm stuurt.

Trouwens is het ook duidelijk dat TVV door de verplichte aankoop van een CI nieuwe klanten afschrikt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen