Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hebben jullie gisteren dat nog gezien??

Er waren een stel jongens met een oplossing voor het koude water dat wegstroomt als je warm water wilt..

Ik heb er een tijdje over nagedacht.. Maar ik heb geen idee hoe ze dat flikken..

Als je het hebt gezien en weet hoe het werkt,, uitleg dan graag..??

Mijn beste vraag is dan: Moet je dan onder elke wastafel een drukvat zetten??

Ik hoop dat iemand het heeft gezien.

Die goozer (blonde) van de jury zei: dat werkt, prima naar de volgende ronde!! laugh

Geplaatst:

Ik heb het net via SBS uitzending gemist even bekeken (voor diegenen die dit ook willen doen: Het begint op 59:10) en vind het maar een vreemd verhaal.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:
Citaat:
Het begint op 59:10

Laat ik die tijd nou net gemist hebben :D

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

en voor verspilling van water is al een oplossing.....de hot-tube boiler (zo'n kleine in het gootsteenkastje, die het tapwater altijd op temp houdt)..

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: rlckring
Hebben jullie gisteren dat nog gezien??

Er waren een stel jongens met een oplossing voor het koude water dat wegstroomt als je warm water wilt..

Ik heb er een tijdje over nagedacht.. Maar ik heb geen idee hoe ze dat flikken..

Als je het hebt gezien en weet hoe het werkt,, uitleg dan graag..??

Mijn beste vraag is dan: Moet je dan onder elke wastafel een drukvat zetten??

Ik hoop dat iemand het heeft gezien.
Die goozer (blonde) van de jury zei: dat werkt, prima naar de volgende ronde!! laugh

Afgezien van dat, wat en debiele jury zeg, zo´n stomme meid en ontwerper oordelen over techniek, laat me niet lachen.
Een tube oproller werd afgekest omdat het iets te groot was, om te gillen.
Of een een jankend jochie die knipperledjes op zijn handschoen had gezet, ik ga even liggen hoor cry
Echt weer SBS6 nietzeggend en laag niveau sick

Kon je ook weer stompzinnige sms'jes sturen???

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:
Origineel bericht van: wanderer
en voor verspilling van water is al een oplossing.....de hot-tube boiler (zo'n kleine in het gootsteenkastje, die het tapwater altijd op temp houdt)..

Is dat dan niet weer verspillen van........... elektriciteit?

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Geplaatst:

de grootste energie verslinder is de WINNAAR na heel veel gebeld te hebben met 0909 .... zodat daar de euro's ook rijkelijk zijn binnen gevloeid....

Wat is erger SBS of DSB ..... allemaal oplichters en voor de TV zielig doen.

Al dit soor programma's mogen ze voor mijn part opruimen of het niveau van het programma enorm omhoog trekken zodat wij er ook iets van snappen.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

• Moderator
Geplaatst:

Wat ik ervan gezien heb, is er een expantievat en een thermostatisch ventiel.

Wanneer je de warme kraan openzet, wordt het dan nog koude water naar het expantievat geleid, en komt er geen water uit de kraan.

Wanneer het water warm wordt, gaat de theromostaat open, en komt er warm water uit de kraan. Het koude water uit het expantievat wordt dan bijgemengd.

Ik denk, dat het KIWA nog wel enige problemen heeft met deze installatie, onder meer in verband met legionella en waterkwaliteit.

Daarnaast vraag ik mij af, wat de4 terugverdientijd is, van zo'n schakeling.

Con heeft daarover denk ik een meer deskundige inbreng.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen