Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zoek in je zenderlijst. ITV 1 heeft meerdere kanalen sowieso 16 regio kanalen. Ikzelf heb ITV 1 London ingeprogrammeerd.

Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3

FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV

Geplaatst:
Origineel bericht van: JanR
Zoek in je zenderlijst. ITV 1 heeft meerdere kanalen sowieso 16 regio kanalen. Ikzelf heb ITV 1 London ingeprogrammeerd.

Kleine tip:
ITV1 London (10759V) heeft niet zo'n beste beeldkwaliteit (onscherp).
Op 10832H zit ITV1 W Country. Deze heeft veruit de hoogste bitrate van alle ITV1 versies, en daarom ook de beste beeldkwaliteit.
Heb ergens gelezen dat deze gebruikt werd als aanvoer voor DVB-T daarzo. Hopelijk vergeet ITV deze weer terug te zetten op "middelmatige kwaliteit"!

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Geplaatst:
Origineel bericht van: ASS-Ware
Dan doe ik iets niet goed ...
In een vantage is naast de astra2(28.2 . ook de eurobird1 op 28.5 (is de gelijke positiie ) in de sat lijst . en je geeft gewoon allebei de zelfde diseqc poort eraan , Want de engelse kanalen zitten verspreid over de twee satellieten en als je dan nit zoeken doet op allebei , heb je alle zenders behalve ITVHD die moet helemaal handmatig toegevoegd
Geplaatst:
Origineel bericht van: 44piet
Dan doe ik iets niet goed ...
In een vantage is naast de astra2(28.2 . ook de eurobird1 op 28.5 (is de gelijke positiie ) in de sat lijst . en je geeft gewoon allebei de zelfde diseqc poort eraan , Want de engelse kanalen zitten verspreid over de twee satellieten en als je dan nit zoeken doet op allebei , heb je alle zenders behalve ITVHD die moet helemaal handmatig toegevoegd

Cool, en heb ik daar veel free kanalen ? Dan voeg ik hem ff toe.

Regards,

SnijdeA.

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Geplaatst:

Ik heb een doodgewoon, goedkoop, Archsat schoteltje van 80 cm.

Je kan er een beugeltje bijkopen met 3 satelliet houders.

Heb er al tijden Astra 1,2 3 met 3 duo LNB's inhangen, zonder problemen.

Geplaatst:

Heb er al tijden Astra 1,2 3 met 3 duo LNB's inhangen, zonder problemen.

Bedoel 3 LNB's met ieder twee uitgangen of echt drie duo-lnb's. In het laatste geval ben ik benieuwd hoe je dan schakeld tussen de 3 posities.

Geplaatst:
Origineel bericht van: dutchandrew
Bedoel 3 LNB's met ieder twee uitgangen of echt drie duo-lnb's.

Wat is het verschil ?

Ik heb sinds dinsdag 3 duo LNB's op een 78 CM schotel en ontvang inderdaad de Astra 1, 2 en 3 en Eurobird 1.
(Veel te veel zenders om nog te kunnen kiezen)

Regards,

SnijdeA.

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

Geplaatst:

Ik bedoel eigenlijk meer: Hoe stuur je die lnb's aan. In een duoLNB voor de astra 1 en 3 zit al een diseqc. Dus als je twee of drie duo LNB's hebt, hoe kun je deze LNB's dan aansturen? Maw je krijgt dan meerdere diseqc's achter elkaar. Of bedoel je misschien toch dat je 3 twin Lnb's hebt met daar achter 2 diseqc's.

Geplaatst:
Ik bedoel eigenlijk meer: Hoe stuur je die lnb's aan. In een duoLNB voor de astra 1 en 3 zit al een diseqc. Dus als je twee of drie duo LNB's hebt, hoe kun je deze LNB's dan aansturen? Maw je krijgt dan meerdere diseqc's achter elkaar. Of bedoel je misschien toch dat je 3 twin Lnb's hebt met daar achter 2 diseqc's.

Bij mij zijn beide kabels uit elke duo LNB aangesloten op afzonderlijke switches, 3 kabels in de ene switch en 3 kabels in de andere switch.
Van beide switches loopt dan een kabel naar de 2 aparte tuners.

Regards,

SnijdeA.

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

Geplaatst:

Bij mij zijn beide kabels uit elke duo LNB aangesloten op afzonderlijke switches, 3 kabels in de ene switch en 3 kabels in de andere switch.
Van beide switches loopt dan een kabel naar de 2 aparte tuners.
beste ass-ware jij hebt twin linb`s 3 stuks . duo (twin) bestaat ook wel maar die zijn bedoeld voor twee satellieten

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen