chrisch Geplaatst: 18 oktober 2009 Geplaatst: 18 oktober 2009 En weer een nieuwe versie (Telefonica fix). Maar ik hoop op meer, omdat B02 bij een aantal mensen nog wat probs op leverde... MultiCAS v160D-C01.zip Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Cobus R Geplaatst: 18 oktober 2009 Geplaatst: 18 oktober 2009 Ik weet niet wie die MultiCASSEN maakt Maar ze zijn er wel erg druk mee en doen er dan ook alles aan (zo lijkt het) om het werkend te krijgen en stabiel mijn complimenten daarvoor. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
chrisch Geplaatst: 18 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2009 Is dat niet van opensat zelf? Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
wian Geplaatst: 18 oktober 2009 Geplaatst: 18 oktober 2009 Volgens mij opensat idd, maar wel opvallend dat de MultiCAS updates vooral in het weekend uitkomen en dat er nooit een readme met afzender oid bijzit. hobby4all
Cobus R Geplaatst: 18 oktober 2009 Geplaatst: 18 oktober 2009 Maar Opensat is toch de ontwikkelaar van de firmware mogen die dan zomaar een emu maken met keys en dergelijke ? van mij mogen ze het wel hoor De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
chrisch Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2009 Bij nader inzien: ik denk dat 't waarschijnlijk niet van Opensat _zelf_ is, die jongens hebben inderdaad wel betere dingen te doen. Als ze wel een emu zouden maken, zouden ze inderdaad problemen krijgen met licenties en providers. Dan zouden ze zichzelf in de voet schieten. En bovendien: wie programmeert nou voor z'n werk in 't weekend? Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen