Ga naar inhoud


'no folder' bij fw recovery


habibi

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn ufs910 via sat proberen te upgraden naar originele 2 firmware. Op een of andere manier liep dat vast. Met usb stick emergency recovery of zoiets uitgevoerd. En nog een keer via de sat fw 2 erop proberen te zetten. Dat liep weer vast, dus nu wil ik weer 1.6 erop zetten en dan AAF. Maar nu geeft de ufs910 aan dat de folder niet gevonden wordt. Raar, maar toch maar nog eens de stick geformateerd, folder 'kathrein' aangemaakt, daarbinnen folder 'ufs910' aangemaakt, img bestanden erin gezet en opnieuw. Helaas, weer 'no folder'.

 

Wie heeft een idee? Wat kan ik doen? ufs910 zit helemaal vast.

 

groet,

 

Jos

Loewe concept l26 met dvb-s, triax 78, 4 lnb's met switch (astra 1,2, 3 twin en hotbird single), Xtrend ET9000 met openpli 2

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb je dat al eens gedaan met Kcc 3.2V?

 

gewoon je box aanzetten met de image die er nu op staat.

en dan effen met kcc de versie AAF2.0e (dat is dus geen Enigma2 !) flashen via kcc.

 

en dan effen kijken, moet opgelost zijn.

 

zoniet via kcc in expert menu de notfall image erop zetten, door gewoon een nulmodem kabel eraan te hangen.

 

maar probeer maar eerst bovenste poging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik proberen te doen, maar netwerk werkt niet. Had nog geen tijd uit te zoeken waar dat aan lag. Heeft het wel altijd gedaan, maar al lang niet benut. Ik werk overigens met een mac en windows als virtuele computer. Dat maakt het allemaal niet handiger.

 

Ik zal eerst de netwerktoegang eens controleren. Waarschijnlijk is het IP adres gewijzigd of zo.

 

Jos

Loewe concept l26 met dvb-s, triax 78, 4 lnb's met switch (astra 1,2, 3 twin en hotbird single), Xtrend ET9000 met openpli 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

nog steeds niet gelukt. Ik zag dat het ip adres van mijn pc gewijzigd is. Maar geen idee waar ik dat in kcc moet invullen. Probleem is dat ik er weinig verstand van heb en weinig tijd. Ik zal het binnenkort nog eens flink onder de loep nemen, maar kan iemand me vertellen hoe ik het ip adres van de pc kan invoeren in kcc?

 

Verbinden met een nulmodem kabel is lastig; ik heb geen seriele poort (mac!). Afijn, ik heb de loewe en daar kan ook de Canal digitaal kaart in. Maar opnemen is er nu niet bij.

 

Groeten,

 

Jos

 

Loewe concept l26 met dvb-s, triax 78, 4 lnb's met switch (astra 1,2, 3 twin en hotbird single), Xtrend ET9000 met openpli 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...