Ga naar inhoud


DSR 2110 ontvanger geen MotorsTV, ESPN en Yacht&Sail


Gast Mimisiku

Aanbevolen berichten

Sinds de transponderovergang bij CSAT geen beeld op deze zenders. Voordat we losbarsten met flames: Ik weet dat de frequenties zijn veranderd! Heb ze op mijn Dreambox al aangepast en daar geven ze ook prima beeld en geluid. Boven staat echter een CDS gecertificeerde Philips DSR2110 met SW60. Heb braaf gewacht tot CDS op de website aangaf dat er een nieuwe zenderlijst was en heb deze toen pas ingeladen met MENU optie 5 en gekozen voor snelle scan. Lijst is ook geladen (Film 1.3 24 staat op de oude plaats van Film 1.3). Krijg geen beeld op deze 3 zenders. Kaart is goed (werkt beneden wel) en mijn signaal op die transponder is 4,5. Krijg ook geen rood crkeltje of wat..Lijkt mij dat CDS de oude frequentie in de lijst heeft, maar dat kun je op die bakken immers niet controleren.. Ga niet bellen naar CDS want dat duurt te lang en is te duur.. Hoop dus dat CDS meeleest en even die lijst correct aanpast...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de 2110 ook even uit de doos gehaald, maar nu staat alleen nog maar het ledje te knipperen.

Dus een firmware update (niet om gevraagd) en dat knipperen gaat nu al zo'n 4 uur door.

Ik ben bang dat MotorsTV, ESPN en Yacht&Sail met deze decoder niet meer te ontvangen zijn. cry

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...