Gast MiLo Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 Origineel bericht van: kistedu Ik had al gedaan, doe ik nogmaals nu. Edit: zodra nu via telnet toets init 4, mijn DM loopt vast. init 4 draait enigma2 de nek om, zodat je een nieuwe kunt starten en de log kunt zien. O ja, om je box in normaal gebruik te krijgen moet je Ctrl-C doen om Enigma2 weer te stoppen en dan de "init 3" opdracht geven. In je log is nog steeds geen [EPGImport] te bekennen, dus je hebt hem niet gestart. Na het starten van "enigma2" vanuit telnet moet je dat doen, dus niet eerst starten en dan pas init 4 geven!
kistedu Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 Welke commando moet ik gebruiken om epg import te laten starten vanuit telnet ? Sorry, ben niet echt handig met Linux Doe maar alle commando's op volgorde aub.
Gast Opuske Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 hier op gemini 4.3 doet die het goed trouwens.
kistedu Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 Origineel bericht van: Opuske hier op gemini 4.3 doet die het goed trouwens. Wat zijn je instellingen onder settings/EPG ??? Heb MHW uit Freesat uit Private aan ipv gemini.epg.dat heb staan epg.dat locatie /media/hdc1 autosave to uit Moet iets nog handmatig ingesteld worden via DCC??? Bedankt
aardbeì Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 Origineel bericht van: kistedu ipv gemini.epg.dat heb staan epg.dat gooi terwijl je gewoon tv zit te kijken die epg.dat maar eens weg en start daarna de plugin eens mvrgr 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
Gast Opuske Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 MHW staat aan hier alsook Freesat en private. Er staat ook nog altijd gemini.epg.dat en lokatie is ook /media/hda1 . Het enige wat ik gedaan heb is de epgrefresh van gemini uitgezet. Origineel bericht van: kistedu Origineel bericht van: Opuske hier op gemini 4.3 doet die het goed trouwens. Wat zijn je instellingen onder settings/EPG ??? Heb MHW uit Freesat uit Private aan ipv gemini.epg.dat heb staan epg.dat locatie /media/hdc1 autosave to uit Moet iets nog handmatig ingesteld worden via DCC??? Bedankt
aardbeì Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 Origineel bericht van: aardbeì Origineel bericht van: kistedu ipv gemini.epg.dat heb staan epg.dat gooi terwijl je gewoon tv zit te kijken die epg.dat maar eens weg en start daarna de plugin eens mvrgr ok, Gemini 4.4 ook maar eens getest. 1. Het epg_new.dat aanmaken werkt 2. De gui wordt niet automatisch herstart, dit gedaan via Afsluiten > GUI herstarten Nu heb ik EPG Alleen 1 ding begrijp ik absoluut niet, ik heb nu hetzelfde als Kabeltje, op alle dagen op de middernachtlijn gaten, snap er niks van heb dat nog niet eerder gezien. mvrgr 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
kistedu Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 Heb van alles gedaan en ben achter gekomen dat nieuw epg.dat wordt niet aangemaakt. Heb de plugin verwijderd en opnieuw geinstaleerd, tevergeefs. Suggesties?
oldebroek Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 Misschien een domme vraag maar... Als je deze plugin op automatisch ophalen zet moet je dan enigma handmatig herstarten de volgende dag om de epg data te 'verversen'? Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
Gast Opuske Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 Origineel bericht van: oldebroek Misschien een domme vraag maar... Als je deze plugin op automatisch ophalen zet moet je dan enigma handmatig herstarten de volgende dag om de epg data te 'verversen'? neen de epg zou moeten ververst zijn vanzelf.
kistedu Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 Epg.dat wordt niet vanzelf aangemaakt. Weet iemand de oorzak en hoe is dat te oplossen?
aardbeì Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 epg.dat is er maar een paar seconden bij gemini (als ie al zo heet) epg_new.dat wordt eerst aangemaakt, vervolgens herstart de GUI, bij die herstart zit ingebakken dat epg)new.dat gekopieert wordt naar epg.dat (of gemini.epg.dat) je zult trouwens verder maar eens meer info moeten gaan geven dan wat je nu doet want dit is glazenbolwerk op deze manier 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
Alex1970 Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 Ben van LT weer terug naar Milo omdat daarin de xmltv-EPG goed werkt + mogelijkheid van HD-skins (helaas met hier en daar een foutje). Volgens mij doet-ie het bij mij goed (Milo20091017), maar had na een (ongewilde) crash weer alleen nu/straks en na even wachten pas de volledige 7 daagse EPG... Vraagje: Bestaan er voor andere providers dan CD, TVV en Sky UK ook xml-bestanden? Kortom hoe voorzie ik die van (minimaal 24-uurs) EPG? Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Laverda Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Halli Milo, werkt uitstekend zo. vraagje, is het mogelijk om de epg ook via de webif opnieuw binnen te halen? Programmeer bijna altijd via de webif, vandaar de vraag Laverda Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen