Gast MiLo Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Momenteel ben ik druk bezig om de configuratie methode te wijzigen. Instellingen van de gebruiker (hoe laat de import start enzo) en van de provider (rytec's lijst) worden dan losgekoppeld, zodat je niet meer in tekst bestanden hoeft te wijzigen om instellingen te doen. In de 0.9.6 versie zie je al een voorproefje van de instellingen. Ook kun je dan makkelijker 'providers' toevoegen vanuit de plugin downloadlijst, voor XMLTV bronnen van andere landen. Dat heeft nogal wat voeten in de aarde, van de originele code van 0.6 is nu al bijna niets meer overgebleven, en het duurt dus wel een paar dagen voor ik weer een nieuwe release ga uitbrengen.
Yo! Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Het werkt allemaal prima, maar hoe zorg ik er nou voor dat hij automatisch iedere nacht loopt? In xmltv.dat heb ik een tijd ingesteld en enabled = 1. Wat moet ik nog meer doen? Want volgens mij loopt hij dus snachts niet. Is er ergens een log te bekijken? Ik draai de laatste pli met de laatste xmltv import. DM800 en DM8000. Visiosat bi-sat 13,19,23 en 28 via EPM 17/8 multiswitch.
Kabeltje87 Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Origineel bericht van: oldebroek Misschien een domme vraag maar... Als je deze plugin op automatisch ophalen zet moet je dan enigma handmatig herstarten de volgende dag om de epg data te 'verversen'? Normaal niet. Dit herstarten zou automatisch moeten gebeuren. Echter deze versie is "work in progress" en als eens iets niet helemaal werkt - rapporteren dan maar. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Kabeltje87 Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Origineel bericht van: Yo! Het werkt allemaal prima, maar hoe zorg ik er nou voor dat hij automatisch iedere nacht loopt? In xmltv.dat heb ik een tijd ingesteld en enabled = 1. Wat moet ik nog meer doen? Want volgens mij loopt hij dus snachts niet. Is er ergens een log te bekijken? Ik draai de laatste pli met de laatste xmltv import. Zo zou de plug-in zijn werk moeten doen 's nachts. Spijtig genoeg is er geen log. Deze heb ik wel eens aan Milo gevraagd om deze te voorzien. Maar tot nu toe is die log er nog niet. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Rytec Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 de automatische functie in deze laatste versie 0.9.6 werkt niet. Neem bijvoorbeeld versie 0.9.3 of 0.9.5 daar doet de automatische het wel nog voorlopig totdat Milo een nieuwe release uitbrengt. @Lexzie, Ik ben bezig om ook van de andere providers de nodige epg te verzamelen en zoals Milo vermeld heeft zal je dan in de toekomst kunnen bepalen welke je wel/niet wilt hebben. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
kistedu Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Kan iemand mij helpen graag, epg.dat had ik verwijderd van de hdd en nu wordt geen nieuwe epg.dat aangemaakt. Pythons zijn geistaleerd en laatste versie van xmltvimport. Mijn ontvanger is DM8000 met Gemini 4.4.
Rytec Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 wat gebeurt er als je de epgimport start via menu applicaties ? krijg je een bevestigingsscherm met de seconden die aftellen? en druk je dan op OK? ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
kistedu Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Hij begint te draaien idd, afentoe zie je de tandenwieltjes, enigma2 word traag. Na enige tijd, +- 15min alles weer normaal. Ontvanger erna reeboten maar steeds nu en straks te zien bij epg. Als ik weer kijk op mijn hdd, staat geen epg.dat.
oldebroek Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Origineel bericht van: kistedu Hij begint te draaien idd, afentoe zie je de tandenwieltjes, enigma2 word traag. Na enige tijd, +- 15min alles weer normaal. Ontvanger erna reeboten maar steeds nu en straks te zien bij epg. Als ik weer kijk op mijn hdd, staat geen epg.dat. ontvanger niet rebooten maar alleen de gui herstarten Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
kistedu Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Origineel bericht van: oldebroek Origineel bericht van: kistedu Hij begint te draaien idd, afentoe zie je de tandenwieltjes, enigma2 word traag. Na enige tijd, +- 15min alles weer normaal. Ontvanger erna reeboten maar steeds nu en straks te zien bij epg. Als ik weer kijk op mijn hdd, staat geen epg.dat. ontvanger niet rebooten maar alleen de gui herstarten Maakt geen verschil, helaas, geen epg.dat.
Rytec Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 doe je een reboot (dreambox herstarten?) of doe je een enigma herstart (GUI herstarten?) dit laatste is voldoende. welke box? zit er een usb of compactflash in? In gemini heb je ook nog aparte instelmogelijkheden tbv epg data. zijn er daar soms instellingen gewijzigd? ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Kabeltje87 Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Heb je al eens gekeken op de Grahische Multi EPG. Ontbreken er enkele zenders of allemaal? Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
kistedu Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Ik ga nu de box opnieuw flashen, dan kom ik weer met mijn bevindingen. Bedankt aan alle voor aangeboden help.
kistedu Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 En bingo, na opnieuw flashen is mij gelukt. Bedankt nogmaals aan alle voor help.
Ptje Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Kun je deze regel er ook 2x inzetten ? <start>4:45</start> Zo bijvoorbeeld <start>4:45</start> <start>25:00</start> Dit omdat je dan bij een eventuele reboot, de plugin niet met de hand hoeft te starten. Ik kan het ook wel proberen, maar ik wil zo min mogelijk afwijken van wat jullie doen, om te kunnen zien of alles goed gaat in de plugin. De producent zal wel weten of dit kwaad kan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen