boaz Geplaatst: 19 oktober 2009 Geplaatst: 19 oktober 2009 Ik heb een opname lopen, maar het programma begint later dan ik ingeschat had. Kan ik de timer tijdens de opname nog van een andere eindtijd voorzien? Opname loopt door tot na twaalven? Of moet ik maar even wachten op reclame? Opname is niet voor mezelf. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
vGnp Geplaatst: 19 oktober 2009 Geplaatst: 19 oktober 2009 Met de DM7000 kun je tijdens de opname e.e.a. wijzigen. Even de timerlijst ingaan en wijzigen. Is trouwens ook het enige wat nog te wijzigen is. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
boaz Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2009 Thanks, gelukt en inderdaad een melding dat de timer liep en enkel eindtijd en eindactie gewijzigd kon worden. Ik kan naar bed en dit draadje kan gesloten. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen