Ga naar inhoud


[AZbox HD] Diseqc instelling duolnb Astra 19.2 & 23.5


thisone

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: D_liver
Ik scan nooit ik zet de lijsten van satlook erin en dan deze diceq instellingen.

Daardoor beeld op beide sats, afgelopen weekend nog 1 gedaan was een duoblok van C+


Ik ben vanavond in de auto gestapt mijn azbox meegenomen en naar Zuidbroek gereden waar mijn Sat-leverancier zit. Hij was zo vriendelijk om mijn Azbox aan te sluiten op een schotel met het Canal Digitaal Monoblock Quad versie voor Astra 19 & 23.
Wat ik inmindels al dacht werd bevestigd:
Hij werkte als een tierelier. Dus mensen pas op: Azbox HD met software t/m 3501 werkt niet samen met het Maximum AMBQ 24 LNB MonoblocK. Deze is trouwens onder meer namen op de markt gebracht. Zie afbeelding eerder. crazy

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites


De azbox HD elite draait nu prima met een multifeed systeem! :D

 

Iedereen nog bedankt voor de input!

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...