Ga naar inhoud


Zoek Europese routeplanner met weergave tankstations


Jürgen

Aanbevolen berichten

Omdat ik tegenwoordig vaker in het buitenland met mijn caravan op de minder doorgaande routes reis wil ik vooraf graag weten waar tankstations te vinden zijn.

Vroeger had ik een link naar een routeplanner waarbij ook o.a. desgevraagd tankstations op de gekozen route werden afgebeeld.

Ik kan deze link echter niet meer vinden.

Weet iemand een routeplanner waar de tankstations worden weergegeven?

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zowel een TomTom voor me in de auto als één vrouw naast me maar zoals al al eerder gezegd ik wil vooraf weten wanneer ik nog tankstations kan verwachten.

Uiteraard kan je met TomTom de route eerst afleggen om te bekijken waar tankstations liggen maar ik doe dat graag vooraf via Internet om mij goed voor te bereiden.

Er zijn absoluut routeplanners die dat aangeven maar ik weet niet meer welke.

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou gaan voor om de 250 kilometer te gaan tanken, kom je nooit zonder te zitten, immers je rijdt door plaatsen en dorpen, daar zijn genoeg tankstations te vinden.

 

En wil je voor zeker gaan, ik kan met mijn navigatiesysteem van garmin, de dichtstbijzijnde tankstations zoeken, kom je zeker nooit voor verrassingen te staan.

 

.

 

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pukje
Precies weet ik het niet meer ,maar je kan de poi's downloaden
en met een programma zichtbaar maken in google earth.

Pukje, bedankt.
Dit is de oplossing want in Google Earth kan ik inderdaad opgeven dat de tankstations op een route worden weergegeven en dit zonder enige gebruikmaking van externe POI`s.
Wat is zo`n forum toch zinvol.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Zowel een TomTom voor me in de auto als één vrouw naast


Plan een route, als de tomtom aanwijzigen begint te geven druk je weer kies bestemming -> nuttig punt op route, kies voor nuttig punt bezinestations en vervolgens somt hij alle stations op die op de route of er vlak bij liggen.
KM's vanaf je huidige positie staan er ook bij.

Suc6!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RVP
Vooraf je PIO's weten, wat is daar nou het voordeel van ?


Dat je een melding krijgt voor je de flitspaal passeert heeft volgens jou geen voordeel?



Maar ik snap de zin er ook niet van om alle tankstations langs de hele route vooraf te weten.
Als je met een volle tank vertrekt en niet wacht met tanken tot het lampje brandt kan er wat
dat betreft weinig misgaan. Op de snelweg kom je in ieder europees land toch wel binnen
iedere 80km langs een tankstation. En anders ff de snelweg
af een gehucht inrijden. Alleen als je op lpg rijdt zou het kritisch kunnen zijn.

Een pompentocht ipv kroegentocht?
Voor de pin-truuk met een DSB pas is het te laat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...