Ga naar inhoud


Zoek Europese routeplanner met weergave tankstations


Jürgen

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: hummiesat

Maar ik snap de zin er ook niet van om alle tankstations langs de hele route vooraf te weten.

Eerstens heb ik niet gezegd dat ik alle tankstations op de door mij af te leggen route wil zien maar alleen die op voor mij kritische punten.
Verder verbaas ik me over het feit dat niemand antwoord geeft op mijn gestelde vraag, namelijk de opgave van een passende routeplanner maar zich wel bezig houdt met de zin of onzin van deze vraag.
Toch wil ik even uitleggen waarom ik deze wens heb.
Ik rij met een caravan van 1.700kg aan de haak en onder normale omstandigheden verbruik ik circa 12 á 13 liter diesel per 100km.
Op tijd tanken is in feite nooit een probleem en daarvoor heb ik dan ook geen routeplanner nodig.
Wat me nu wel inmiddels al een paar keer is overkomen dat ik op een weg in b.v. de Spaanse Pyrenëeen en ook al elders op de buitenlandse secondaire wegen op een betrekkelijk lange afstand geen één tankstation ben tegengekomen of dat die door welke omstandigheden dicht waren.
Als je dan 12 á 13 liter verbruikt is de reserve snel doorheen.
In dit geval is het handig om al vooraf te weten op welke trajecten de tankstations schaars zijn vertegenwoordigt.
Maar verder kan dit onderwerp gesloten worden omdat ik nu via Google Earth datgene vindt wat ik wil weten.


Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: jopiesat
Jürgen, in de 5e post stond het antwoord al op je vraag: de mappy routeplanner...

Voor zover ik het kan beoordelen voorziet Mappy ook niet in het weergeven van tankstations op een gekozen route.

Origineel bericht van: GeniusX
Volgens mij lees je selectief, want ik heb ook al aangegeven
waar je het kan vinden.

Vindt je het nu echt een zinvolle tip te adviseren dat ik de tankstations van de verschillende merken oliemaatschappijen stuk voor stuk zou moeten opzoeken om te kunnen bepalen welke van deze maatschappijen nu toevallig op mijn route zit?

Maar nogmaals, wat mij betreft ben ik eruit en voegen verdere reacties niets meer aan toe.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: jopiesat
Jürgen, in de 5e post stond het antwoord al op je vraag: de mappy routeplanner...

Voor zover ik het kan beoordelen voorziet Mappy ook niet in het weergeven van tankstations op een gekozen route.

Origineel bericht van: GeniusX
Volgens mij lees je selectief, want ik heb ook al aangegeven
waar je het kan vinden.

Vindt je het nu echt een zinvolle tip te adviseren dat ik de tankstations van de verschillende merken oliemaatschappijen stuk voor stuk zou moeten opzoeken om te kunnen bepalen welke van deze maatschappijen nu toevallig op mijn route zit?

Maar nogmaals, wat mij betreft ben ik eruit en voegen verdere reacties niets meer aan toe.

Je schaft in ieder geval duidelijk wat betreft je eventuele volgende vraag.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...