1pm Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 hallo, ik heb windows xp op mijn pc staan maar als ik de mediaplayer wil installeren krijg ik de melding geen legitieme software terwijl het een originle windows xp versie is . kan iemand me een tip geven zodat ik toch die mediaplayer kan installeren , heeft mij dochter ook weer profijt van dan . thkx 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Tonskidutch Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 als er toch iets niet lekker is met de licentie dan zijn er overigens ook genoeg freeware oplossingen die misschien zelfs practischer zijn voor je XP pc Winamp / VLC / Elecard etc vul maar aan. enkel en altijd een kwestie van de desbetreffende media linken aan de software die ermee moet openen vob ts mp3 avi mkv etc ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
1pm Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2009 thkx ton zal eens gaan testen Joa zo gaat dat alaaf !!!!
jacobus Geplaatst: 22 oktober 2009 Geplaatst: 22 oktober 2009 VLC is heel goed voor video, voor muziek is mediamonkey een aanrader. Beiden freeware. Als je zeker weet dat je een legitieme windows installatie hebt, zou ik eens contact opnemen met MS.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen