Gast snuf72 Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 hallo, Ik ben al weer een tijdje zoet met het volgende probleem. Als ik tv stream van de dm8000 via de webinterface dan start hij netjes vlc op en dan stopt dit afspelen na een zekere tijd. Als ik gebruik probeer te maken van timeshifting door de stream te pauzeren en daarna weer te starten, stopt vlc er gelijk mee. Ik kan dan wel weer op de play knop klikken en dan gaat hij weer verder met de live stream. Kennen julie deze problemen of kunnen jullie mij adviseren wat de vervolg stappen zijn. Ik kan ook in de logboeken niks vinden van windows. mvg, Snuf
Gast Sjaaky Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 Dat komt omdat streamproxy zichzelf afsluit als de data niet snel genoeg weggeschreven kan worden. Ik had daar zelf alleen last van als ik over wifi streamde. In PLi is dit probleem opgelost en zou streamproxy zichzelf niet meer af mogen sluiten. Voor ontwikkelaars de patch. Pauzeren in vlc werkt hier ook niet. In vlc kun je wel timeshift modules activeren. Dat heb ik nog nooit geprobeerd, wellicht dat het dan beter werkt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen