chrisch Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 En weer een nieuwe.... dit gaat echt rap zo... Gewoon te downloaden via OpenXCas of hieronder. (versienummers beginnen een beetje doorelkaar te lopen, maar gezien de compile tijd van emu_module kan ik me dat wel voorstellen Changelog (overgenomen, mèt spelfouten ) - Cards viacces ok - stabylity satelittes-cable - fixed bugs cccam MultiCAS_v160D-B02_2k91020.zip Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
D_liver Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 Super hiero Zaptijden weer verbeterd ( dit zal wel de top zijn ) Tevens schakelen tussen verschillende encrypties behoorlijk verbeterd I'am happy 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
wian Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 Iemand getest met een irdeto2 kaart? Liefst ziggo. Kan zelf niet testen op het moment. hobby4all
naomi Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 Ik zie alleen de Multicas 1.60D C02.Is deze nieuwer of ouder
chrisch Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2009 Origineel bericht van: naomi Ik zie alleen de Multicas 1.60D C02.Is deze nieuwer of ouder Ik heb geen idee. Zoals ik al meldde is de versienummering een beetje in de war. Logischerwijs zou het inderdaad C02 moeten zijn. Ik zou zeggen: probeer 'm. Wellicht is 'ie al via de ***geen-reclame*** plugin te downloaden? Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
edje-ken Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 inderdaad hoort het C02 te zijn. en deze is sinds gisteravond al via de dbf plugin te downloaden edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
f650gsrider Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Begint er echt op te lijken nu Greetz.............René
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen