Gast jos1234 Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 Is het mogelijk mijn dreambox 7020s zo in te stellen met een gemini dat als hij opstart automatisch naar een bepaalde cam opstart in plaats van common interface
theparasol Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 ja, je moet in cam menu je default cam op bv ccam zetten. Daar staat op dit moment dus nog CI interface.
Gast jos1234 Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 sorry ik wil niet vervelend doen maar waar vind ik dat alvast bedankt voor je snelle reactie
theparasol Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 Niet vervelend hoor, wellicht heb je hier wat aan om je op de goede weg te helpen: http://wiki.blue-panel.com/index.php/Blue-Panel_Enigma_1
mebo870 Geplaatst: 20 oktober 2009 Geplaatst: 20 oktober 2009 je kan het ook als volgt doen selecteer cccam en start. Druk nu lang op de powertoets van de remote tot er een menu verschijnt. en ga nu voor reboot dreambox. Dan start de dreambox altijd op zoals je daarnet ingesteld had. The key to happiness. Stay away from idiots
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen