Ga naar inhoud

Nieuwe Philips PFS0001 receiver compatible met CD ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een echt gave receiver van Philips gevonden, de PFS0001.

Met deze receiver op je Philips LCD tv breidt je als het ware je tv uit met DVB-S (net zoals je een nieuwe koopt met DVB-C en DVB-T)

compatible met LCD tv´s vanaf 2008.

Nu vraag ik mij alleen af of met deze receiver CD te zien zal zijn ....

Op een Duitse site had ik deze gevonden maar in de "beschreibung" staat "kein decodieren möglich"

Kan iemand advies geven over deze decoder mbt CD ?

Specs staan hier:

http://www.consumer.philips.com/c/fernseher-staender/dvb-s2-und-mpeg4-hd-pfs0001_12/prd/de/

Geplaatst:

als je op die philips pagina op het tabblad "Leistungsmerkmale" drukt zie je dat hij een ci slot heeft, dus in principe zou hij compatibel moeten zijn met CD als je er een mediaguard CI insteekt.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Geplaatst:
Origineel bericht van: laed
Het mooie lijkt mij hier dat er slechts een afstandsbediening nodig is voor de tv en de receiver.

Vind je dat echt? Dan zou ik maar eens naar de serie Harmony ab's gaan kijken: daar hoef je echt geen andere TV voor te kopen!.
En het is toch gewoon een satelietontvanger die je op de TV aansluit? Wat is dan het bijzondere er aan?
Geplaatst:

Het bijzondere is dan, dat de receiver geen settop box meer is maar een deel van je TV.

Geen geklooi meer met een extra kastje, extra afstandsbediening etc.

Geplaatst:

Maar als ik op die link klik, zie ik toch een los kastje, of kijk in nu zo krom?

En van die AB heb ik al gemeld dat daar een veel betere oplossing voor is dan een andere TV kopen (want dan blijf je toch nog steeds een aantal AB's gebruiken).

Geplaatst:

Ik kan niet weten of je krom kijkt, of niet.

Wel kan ik zien dat het kastje aan de achterkant van Philips LCD tv´s kan worden gehangen en dat de tv´s van de laatste jaren hier voor voorbereid zijn.

Het voordeel voor mij is dan, dan ik niet tegen zo´n stomme settop doos hoef aan te kijken.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Invertist
Maar als ik op die link klik, zie ik toch een los kastje, of kijk in nu zo krom?

Hallo,

Het kastje is maar 14,7cm x 16,1cm x 3,9cm en dus "makkelijk" te verbergen achter je lcd.

Groetjes, BBC
Geplaatst:

Met een programmeerbare RMC en infrarood extender altijd al mogelijk

Geplaatst:
Origineel bericht van: BBC
Het kastje is maar 14,7cm x 16,1cm x 3,9cm en dus "makkelijk" te verbergen achter je lcd.

Hmmm, nou ja, wat je wilt. Mijn apparatuur zie je ook niet staan (versterker, 2 satellietontvangers, div. klein spul: gewoon in een kast).

Overigens: Philips heeft met satellietapparatuur geen beste naam: ik zou heel voorzichtig zijn!
Gast calculator
Geplaatst:

Ik begrijp je volkomen.

Je hebt als het ware een extra satellietmenu erbij in je televisie.

Let er wel op dat deze allen disecq 1.0 heeft.

Als je meer dan vier satellieten wilt bekijken kom je daarmee tekort.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen