D_liver Geplaatst: 22 oktober 2009 Geplaatst: 22 oktober 2009 Iets zegt me dat je op 2 kaartje kijkt nl seca2 en seca3. Bij mij werkt NED HD gewoon goed in combi met CCcam ( en alle andere kanalen ook ) SECA HANDLER: 1 Heb ik in de cfg staan 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
jalu Geplaatst: 22 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2009 Origineel bericht van: D_liver Iets zegt me dat je op 2 kaartje kijkt nl seca2 en seca3. Bij mij werkt NED HD gewoon goed in combi met CCcam ( en alle andere kanalen ook ) SECA HANDLER: 1 Heb ik in de cfg staan Dat klopt ook, als ik CCcam gewoon rechtstreeks de kaart laat lezen dan werkt het wel. Het gaat fout als ik newcs de kaart laat uitlezen en CCcam configureer als client voor newcs. Maar voor CCcam als server heb ik geen betrouwbare client op de Kathrein, en dus valt die mogelijkheid af. Ik heb overigens alleen een Seca3 kaart, het gaat hier puur over lokale cardsharing, CCcam maakt dus ook geen connectie met andere cardservers. DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB
Tonskidutch Geplaatst: 22 oktober 2009 Geplaatst: 22 oktober 2009 uhm heb je de poorten ook in de server en clients gechecked? ciao Our Darkness Anne Clark
jalu Geplaatst: 22 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2009 Je bedoelt de poorten waarop de client met de server moet connecten neem ik aan? Die staan inderdaad allemaal goed, anders zou er toch ook geen verbinding tot stand komen? Ik heb inmiddels ook al een andere(oudere) versie van scam geprobeerd, zonder soelaas: exact hetzelfde resultaat. De lokale kaart werkt prima, maar de newcs kaart krijgt geen ECMs. DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen