wied Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 weet iemand met zekerheid of de TVV module wel degelijk werkt met een comag SL100HDpvr ontvanger? sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3
Gerdy Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Blijkbaar weet niemand het antwoord. Mijn vermoeden is dat een TV Vlaanderen kaart in een originele TV Vlaanderen CI in alle CI receivers werkt. Wil je helemaal zeker zijn? Stap met jouw receiver een goede satzaak binnen en vraag om even te testen! Gerdy
wied Geplaatst: 29 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2009 Hartelijk dank, en gelijk heeft U... dit is de logische stap om zeker te zijn! mvg sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3
redneck eyeball Geplaatst: 29 oktober 2009 Geplaatst: 29 oktober 2009 Origineel bericht van: Gerdy Mijn vermoeden is dat een TV Vlaanderen kaart in een originele TV Vlaanderen CI in alle CI receivers werkt. Helaas, zo eenvoudig is het niet. Er zijn nogal wat CI receivers die net niet volgens de standaarden werken en die problemen hebben met de officiële ci modules. Kathrein ontvangers bijvoorbeeld, die doen het meestal niet met een officiële Mediaguard module. Ligt niet aan de module, maar aan de waarden van één of andere weerstand op het moederbord van de ontvanger. Fabricanten kunnen altijd hulp vragen bij SmardTV, de maker van de ci modules.
wied Geplaatst: 30 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2009 tja, daar heeft U ook een punt... Vooral Kathrein schijnt hiermee te kampen volgens de eigenaar van een satwinkel in mijn buurt. Hopelijk heb ik meer geluk met mijn Comag! mvg sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3
Gast calculator Geplaatst: 15 november 2009 Geplaatst: 15 november 2009 Ik heb zelf een Katrein UFS 922. Met iedere firmwareupgrade verbetert de samenwerking met CAM's iets, maar feilloos werkt het nog niet.
wied Geplaatst: 25 maart 2010 Auteur Geplaatst: 25 maart 2010 heb sinds ca 6 weken TVV CImodule in gebruik met volgende resultaat: 1. alle betaalzenders worden perfect gelezen, met uitzondering van "mezzo"!? 2. maandupdates worden gelezen voor "tv-vlaanderen", echter niet voor "managment"!? 3. HD beelden (Ned, Ned3) lopen perfect synchroon met audio, echter niet zo voor éénHD... Zoals verwacht weigert TVV (telefonisch) een zinnig antwoord te bedenken voor dit probleem. Ik vrees dus dat de definitieve oplossing van Comag moet komen (laatste maincode is E_46) tenzij de mogelijkheid bestaat om de zenderlijst te "editen" in de computer. Iemand een idee? sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3
Zuppelan Geplaatst: 25 maart 2010 Geplaatst: 25 maart 2010 Het audiosyncprobleem klinkt mij niet gerelateerd aan de CI-module, omdat wat die CI-module doet het decoderen van de gehele transportstream is, het is niet zo dat de videostream binnenin de CI-module van de audiostream gescheiden wordt. Dat gebeurt pas later in de ontvanger. De kans is dus groot dat als EénHD FTA uitgezonden zou worden, je hetzelfde effect zou zien. Ik denk daarom dat je de grootste kans hebt op een oplossing als je bij de fabrikant of importeur van de ontvanger aanklopt.
wied Geplaatst: 25 maart 2010 Auteur Geplaatst: 25 maart 2010 hartelijk dank voor snelle reactie... Ned1HD en Ned2HD lopen via dezelfde module, en zijn perfect synchroon?! sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen