Gast MiLo Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Alvast een voorproefje van de laatste revisie. Hierin kun je zien wat er met de xmltv.dat file gaat gebeuren en hoe de config gaat werken. De timer heb ik niet meer goed gekregen, en dus werkt de automatische update nog niet. De rest zou nu beter en sneller moeten gaan, met name het lezen van de configuratie. Ook hoef je enigma niet te herstarten voor wijzigingen in de config files in /etc/epgimport, zodat je extra bronnen kunt toevoegen. xmltv.dat wordt in deze versie niet meer gebruikt (je kunt hem wel als channels file gebruiken vanuit rytec.sources.xml). Omdat er heel veel verbouwd is aan deze versie, niet installeren vlak voor een kritieke opname of een gezellig avondje op de bank... enigma2-plugin-extensions-xmltvimport_0.9.7-r9_all.ipk.zip
aardbeì Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 er valt me 1 ding direct op, de channels file is in cr/lf format, hoop niet dat dat kwaad kan? o ja, enigma start bij mij nu niet op (ook niet bij unix-format van die file), even zoeken wat er mis is EDIT: oke, een volledige reboot ipv alleen de GUI lost het niet booten op mvrgr 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
Blackbriar Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Hallo MiLo, Is het in deze versie al de bedoeling dat je meerdere source en channel files in /epgimport kunt gebruiken? Ik heb een eigen file (met referentie naar een lokale datafile) geprobeerd. Dat werkt nu alleen als ik de rytec files weghaal.
aardbeì Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Hij doet het. Ik zit nu alleen te rommelen met m'n Zee TV en Zee Cinema, die staan er niet bij ondanks dat ik wel de rytec.channels file uitgebreidt heb met de channel-id's zoals ze in m'n xmltv.dat file wel werkten mvrgr EDIT: Stupid me, je moet natuurlijk ook wel de juiste source meenemen 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
Littlesat Geplaatst: 22 oktober 2009 Geplaatst: 22 oktober 2009 Met het de-installeren van de ipks blijven mappen staan... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast MiLo Geplaatst: 22 oktober 2009 Geplaatst: 22 oktober 2009 Meer source files zou gewoon moeten werken. Ze moeten wel een naam hebben in de vorm "*.sources.xml". Je kunt naar Rytec's channel file wijzen of een eigen file gebruiken. Het idee is dat je straks losse sources hebt per land of provider, en dat je dan kiest welke je wil bijwerken.
Rytec Geplaatst: 22 oktober 2009 Geplaatst: 22 oktober 2009 Ik ben bezig met de verschillende sources per land/provider te maken. Uiteraard vergeten we niet de nog ontbrekende zenders van de bestaande sources. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
petty Geplaatst: 22 oktober 2009 Geplaatst: 22 oktober 2009 Ook deze weer geïnstalleerd en manueel geprobeerd. Werkt uitstekend. Ik heb in de rytec.channels.xml Euerosport HD toegevoegd, dat lijkt ook te werken. regel <channel id="19">1:0:1:13B1:0C95:0003:00EB0000:0:0:0:</channel> <!-- EUROSPORT HD --> Nu nog kijken over een paar dagen of dat goed is. Ik mis nog: Sport1/eredivisie live is daar al een regel voor? Conclusie: KLASSE, BEDANKT!! Ik ben er erg blij mee. ook nog toegevoegd <channel id="107">1:0:1:17b6:0c82:0003:00eb0000:0:0:0:</channel> <!-- Film1.3 24h --> en getest, geen problemen. Ik gebruik een dm8000 met PLI 3 laatste versie. Zeg nooit nooit
Rytec Geplaatst: 22 oktober 2009 Geplaatst: 22 oktober 2009 zijn de eurosport HD uitzendingen exact hetzelfde als de gewone eurosport zender? zender film 1.3 staat al in mijn xmltv.dat file en staat ook in rytec.channels.xml van deze nieuwe versie. sport1 en eredivisielive worden ook al voorzien van epg. staan er ook in. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
DaveyNL Geplaatst: 22 oktober 2009 Geplaatst: 22 oktober 2009 Ook deze versie werkt goed bij mij. Een ding is mij niet zo duidelijk; wat is de functie van de "description" regel **** werkt niet (crash) **** <source type="gen_xmltv" channels="rytec.channels.xml"> <url>http://www.rytec.be/epg/rytecxmltv.gz</url> </source> **** werkt wel **** <source type="gen_xmltv" channels="rytec.channels.xml"> <description>Rytec NL/BE</description> <url>http://www.rytec.be/epg/rytecxmltv.gz</url> </source> ******************** Zonder de "description" krijg ik een crash met de "manual import" enigma2_crash_1256211529.log.txt enigma2_crash_1256211630.log.txt DM800, OpenPli, Visiosat G3D, Astra 19.2 + 23.5 + 28.2 + Hotbird 13
Gast MiLo Geplaatst: 22 oktober 2009 Geplaatst: 22 oktober 2009 De "description" wordt (ooit) op je configuratie scherm getoond, zodat je kunt kiezen welke bronnen je wil bijwerken. @debeek:
DeBeek Geplaatst: 22 oktober 2009 Geplaatst: 22 oktober 2009 Hij werkt goed,,, Zie dat hij nu ook onder de blauwe toets zit,, Klasse... op naar 0.9.8
petty Geplaatst: 22 oktober 2009 Geplaatst: 22 oktober 2009 Origineel bericht van: Rytec zijn de eurosport HD uitzendingen exact hetzelfde als de gewone eurosport zender? zender film 1.3 staat al in mijn xmltv.dat file en staat ook in rytec.channels.xml van deze nieuwe versie. sport1 en eredivisielive worden ook al voorzien van epg. staan er ook in. Ik bedoel "film 1.3 24 h" en niet "film 1.3", die is er nog niet bij. Film 1.3 24 h zit op Astra 3 en zendt rond de klok uit. Dat deed film 1.3 niet. Vandaar mijn regel in de .channels.xml Of Europsport en Eurosport HD hetzelfde zijn. Voor zover ik gecontroleerd heb wel. Maar hoor graag of dat zo is. Sport1/eredivisie is de oude eredivie live2. Groeten, Petty Zeg nooit nooit
Rytec Geplaatst: 22 oktober 2009 Geplaatst: 22 oktober 2009 moeilijk voor mij om te zien of dat allemaal juist is aangezien ik zelf dat pakket niet heb, ik heb slechts TVV. Maar dit punt staat nu in mijn todo lijst dus wordt aan gewerkt. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen