willem53 Geplaatst: 21 oktober 2009 Geplaatst: 21 oktober 2009 Hoi satvrienden, De bootloader van de Xcam is caduc. Met Jtag zou hij te repareren moeten zijn. Heeft iemand er ervaring mee? Willem53
dewolf Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 DE x cam is te repareren met een cas interface ofzo, als het inderdaad de bootloader is. Willem wat heb je precies gedaan? wat is gebeurd voordat.....?
willem53 Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2009 met cas2 de premium bootloader software ingeladen op sector nul.Wat er toen mis ging weet ik niet. Met cas3 is hij te repareren alleen dat vind ik wel een dure investering. Als iemand in Amsterdam zo'n ding heeft dat zou mooi zijn. Willem
willem53 Geplaatst: 21 januari 2010 Auteur Geplaatst: 21 januari 2010 Hoi Satvrienden, Helaas was er Amsterdam niemand met een CAS3 dus heb ik er zelf een gekocht om de Xcam te repareren. Was een fluitje van een cent. Geweldig ding die CAS3. Groetjes, Willem53
djpetit Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Origineel bericht van: willem53 Hoi Satvrienden, Helaas was er Amsterdam niemand met een CAS3 dus heb ik er zelf een gekocht om de Xcam te repareren. Was een fluitje van een cent. Geweldig ding die CAS3. Groetjes, Willem53 Niet in Amsterdam, maar wel in Duiven maar ben blij dat je weer je XCAM kunt gebruiken ! mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
willem53 Geplaatst: 22 januari 2010 Auteur Geplaatst: 22 januari 2010 bedankt DJ, weet nu ook wat er mis ging, want het gebeurde me nog een keer.Trachtte een dumpfile van 1 mb te laden, maar dat kan alleen met cas3. De updatefiles zijn 340kb en daar kan je mee spelen, zelfs patchen ,ook met cas2 zonder gevaar, groetjes, Willem53
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen