Gast Geplaatst: 27 juni 2002 Geplaatst: 27 juni 2002 Is er iemand die me kan helpen met het premiere pakket? Wie mag ik een pm sturen ? ben maar een newbie, met seca wil alles lukken, alleen wil ik van de irdeto het premiere pakket hebben, maar het lukt me niet echt.
Ome Merde Geplaatst: 27 juni 2002 Geplaatst: 27 juni 2002 Premiere World zendt niet in Irdeto uit maar ik Betacrypt. mzl, merde deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 27 juni 2002 Geplaatst: 27 juni 2002 betacrypt? ik dacht dat dat hetzelfde was. in de nieuwe S**k**s irdeto file geeft ie in pic-bined ook premiere aan in het rijtje van de providers. ik heb de keys veranderd. hij moet toch werken op irdeto he of nie ? mvr. mr. fristi
harry Geplaatst: 27 juni 2002 Geplaatst: 27 juni 2002 Welk merk / type decoder hebt U, en is deze gepatched, zoja met welke software?. Als we dit weten, zal er zeker een antwoord komen, of BETACRYPT bij je mogelijk is.
Ibby Geplaatst: 27 juni 2002 Geplaatst: 27 juni 2002 noem jezelf fristi zonder mevr,mr klinkt veel beter. ibby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen