Ga naar inhoud

Ondertitel Zoek/Download script voor Enigma2 (Beta)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: martis
Heb hem hier ook draaien op de gemini , plugin werkt , download ook de ondertitel , alleen zie geen ondertitel onder de film , moet ik dit appart opstarten

Ja, de moet Drtic ook installeren en die starten. Mijn plugin is alleen voor het zoeken, converteren en downloaden van de ondetitels. Drtic doet het ondertitel plaatsen onder de films/programmas.

• Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

waar vind ik die dan, heb niet het vermoeden dat hij chrast , maar er gebeurt niks als ik de dockter tic aanklik , de ondertitels worden wel gedownload

Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.

Geplaatst:
waar vind ik die dan, heb niet het vermoeden dat hij chrast , maar er gebeurt niks als ik de dockter tic aanklik , de ondertitels worden wel gedownload

Dr.Tic download de ondertitels niet, dat doet " Subtitle download" plugin. Jij moet in juiste volgorde installeren en gebruiken.
Eerst Dr.Tic instaleren dan Sub.download van Shoenix. Voor gebruik is anders om. Eerste Subtitle download starten om subs te downloaden. Heb je de sub gevonden en gedownload dan Dr.Tic starten.
Geplaatst:

ja die volgorde heb ik wel , alleen zie docter tic wel staan , maar als ik hem aan klik doet hij niks , terwijl ik echt wel sub titels heb gedownload voor een film

Geplaatst:

Druk eens op Menu als je Drtic hebt gestart, dan kan je de ondertitel selecteren. Met OK gaan ze 'lopen'. Zie verder de documentatie op de Drtic website.

Geplaatst:

dockter tic komt niet eens in beeld , alleen bij plugins staat het logo van docter tic , klik ik hem aan dan gebeurt er niks , dus kan ook niet in het menu komen

Geplaatst:

Het werkt , het probleem was , dat ik de verkeerde tic had gedownload , ik draai pli en had gemini versie geinstalleerd.

dom dom dom

Geplaatst:
Het werkt , het probleem was , dat ik de verkeerde tic had gedownload , ik draai pli en had gemini versie geinstalleerd.

dom dom dom

Vraag me af wat het verschil is tussen beide versies...
ik draai hier newnigma en heb de 1e gepakt hoop dat dit de goede versie is. smile

Vu duo2 met pli

Geplaatst:

Dat zou het idd wel verklaren. Blij dat het nu werkt smile

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik wil drtic graag met een ipkg installeren, niet met een pc tool (om na een upgrade van de Milo image e.e.a. automatisch via scripts te herinstalleren).

Nu kan ik op de drtic webpagina uit de volgende twee opties kiezen:

Select type of image:

Image is FT 2.0 based (for example Nabilo, Gemini)

Image is FT 2.3 based (PLi)

Welke versie moet ik gebruiken voor de Milo image?

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Geplaatst:

das een goeie ja.

Ik denk zelf dat je de pli versie moet hebben omdat pli en milo beide gepatch zijn.

anders gewoon uitproberen.

naar installatie wel ff reboot doen.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:
Origineel bericht van: bigtwin

Select type of image:
Image is FT 2.0 based (for example Nabilo, Gemini)
Image is FT 2.3 based (PLi)
Welke versie moet ik gebruiken voor de Milo image?

Ik zou het niet weten, geen idee wat "FT" is (leuk als mensen zelf afkortingen gaan verzinnen). Ook de versie nummers 2.0/2.3 zeggen mij helemaal niks.
Aangezien PLI en MiLo vaak uit dezelfde bron tappen, zal je wel de 2.3 moeten hebben.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen