Ga naar inhoud

Ondertitel Zoek/Download script voor Enigma2 (Beta)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

juist deze plugin ism drtic eens uitgeprobeerd op de dm800 en moet zeggen dat die schitterend werk levert.

bedankt hiervoor.

• Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ik zou ook de 2.3 proberen. Als het niet werkt kan je het package verwijderen en de andere proberen smile

Geplaatst:

Aan allen,

Er zit nog wel iets vreemds in het zoeken. Soms kan hij dingen niet vinden terwijl het toch goed in de EPG staat. Het lijkt erop dat de site niet zo goed overweg kan met woorden als 'the' en 'a' omdat hij dan op substrings matched en dan heel veel resultaten geeft, maar de andere keer geeft hij weer niets.

Ik had dit bijv. bij 'The Cottage'. Als ik dit vanuit de EPG zocht vond hij niets, terwijl wanneer ik alleen 'cottage' invoerde hij wel de juiste titel vond. Erg vreemd.

Ik zal dit wat verder debuggen.

Geplaatst:

Wat vind je ervan om heel algemen woorden als 'the' uit de titel te filteren alvorens de zoek-query ingeschoten is?

Geplaatst:

Zat meer de denken om een mogelijkheid te maken om de EPG data te editen alvorens de search te doen. Anders wordt het lastig om alle 'tussen woorden' te verwijderen, en dan ook in alle talen ...

Geplaatst:

Heb het al gevonden. Lijkt erop dat in de EPG data wat speciale karakters zitten : title=The \xc2\x86Cottage\xc2\x87

En dit gaat ie niet vinden smile

Geplaatst:

Allebei wink Maar deze plugin doet het zoeken en installeren van de ondertitels, Dtric (een aparte plugin) zorgt voor het daadwerkelijk afspelen van de ondertitels. Dit kan zowel voor live als opgenomen programmas.

Geplaatst:

Buitenlandse zenders hebben helaas de irritante gewoonte om filmtitels te vertalen waardoor de plugin het niet kan vinden.

De IMDB-plugin heeft hier overigens veel minder moeite mee, misschien ligt de oplossing hiervoor in die richting? Dus eerst "vertalen" naar de originele titel (via IMDB?) en dan pas het ondertitelingsbestand zoeken?

Trouwens, is er iemand die i.p.v. de IMDB een Moviemeter-plugin kan maken? Of een ander Nederlandse site? Bij de IMDB-plugin staat niet eens een omschrijving van het plot...Het zou ook mooi zijn als direct deze gegevens (inclusief DVD-hoes) getoont wordt als je de details bekijkt van een film...

Wat jammer is bij drtic-plugin is dat pauze, vooruit-/terugspoelen, time-shift ed. niet gebruikt kan worden. En dat je bij afsluiten gelijk op de zender komt en niet in het applicatiemenu. Ook zou drtic kunnen kijken in de EPG hoe ver een film al bezig is en dan globaal op die positie beginnen met de ondertiteling.

Verder gaat er weer een hele wereld voor me open. Tnx voor deze plugin!

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:

inderdaad 1 van de minpunten van deze plugin is dat wanneer je bijvoorbeeld op D+ of sky de een film wil kijken dat de zoekfunctie dan niets meestal niets vind omdat de film titel vertaalt is naar het spaans of duits of italiaans ed.

Geplaatst:

Dat komt omdat bij IMDB ook de buitelandse titels worden geregistreerd, bij nlondertitels.com is dat niet het geval. Een niet oplosbaar probleem dus, tenzij er ergens een 'vertaal site' is.

Geplaatst:

Er staat trouwens een nieuwe versie op de website (0.4).

Wijzigingen:

- Meer speciale karakters verwijderd

- Nette knoppen gemaakt in de menus

- Betere afhandeling zoekresultaten uit EPG

Geplaatst:
Origineel bericht van: shoenix
Er staat trouwens een nieuwe versie op de website (0.4).

Wijzigingen:
- Meer speciale karakters verwijderd
- Nette knoppen gemaakt in de menus
- Betere afhandeling zoekresultaten uit EPG

zal eens gelijk testen smile

EDIT: bij het installeren zegt die nog steeds versie 0.3 ?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen