Jan007 Geplaatst: 22 oktober 2009 Geplaatst: 22 oktober 2009 Heb zopas deze ontvanger aangeschaft en zit natuurlijk met heelwat vragen. Is het normaal dat de ontvanger bij het aanzetten uit standby reboot ? Ik gebruik de laatste officiele firmware (02.55T-O), heb ik er voordeel bij om andere software te gebruiken en hoe doe ik dat dan ?
Gast 44piet Geplaatst: 23 oktober 2009 Geplaatst: 23 oktober 2009 Reboot bij start is normaal, en wat die andere firmware betreft, dan is de interne kaartlezer multicas. die alter s/w moet je gewoon zoeken, en erin zetten,
Gast Invertist Geplaatst: 23 oktober 2009 Geplaatst: 23 oktober 2009 De multicas staat gewoon op de website van de importeur.
Jan007 Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2009 Hier is mijn volgende vraag: Wat heeft de voorkeur een interne disk of een externe (USB-disk) ? Ik stel deze vraag omdat er volgende week een aanbieding is van een USB-disk van 750 Gb (Packard Bell) voor 55 EUR.
endurance Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Je vraag lijkt mij meer iets voor een nieuw onderwerp. @toxic(Q) Misschien is een eigen forumlijn van de Vantage-produkten een optie.............. Met vriendelijke groeten: Jan Al sille de bern strie frette, de lytse man sil wille ha
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen