Ga naar inhoud


Ook UPC overweegt CI+


Gast calculator

Aanbevolen berichten

Gast calculator

http://www.digitalekabeltelevisie.nl/nieuws/archives/2009/10/upc_overweegt_invoering_c.shtml

 

UPC heeft tegen Broadband TV News verklaard dat het overweegt CI+ modules te gaan introduceren. Eric Tveter, de nieuwe directeur van Cablecom, de Zwitserse tak van UPC, zei in een speech dat klanten meer keuze willen; “As a result, cablecom is considering launching next-generation common interface modules to ensure consumers have the freedom to choose set-top boxes.” Een woordvoerder van UPC verklaarde tegenover Broadband TV News dat UPC overweegt om CI+ ook in andere gebieden te gaan aanbieden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: calculator
http://www.digitalekabeltelevisie.nl/nieuws/archives/2009/10/upc_overweegt_invoering_c.shtml

UPC heeft tegen Broadband TV News verklaard dat het overweegt CI+ modules te gaan introduceren. Eric Tveter, de nieuwe directeur van Cablecom, de Zwitserse tak van UPC, zei in een speech dat klanten meer keuze willen; “As a result, cablecom is considering launching next-generation common interface modules to ensure consumers have the freedom to choose set-top boxes.” Een woordvoerder van UPC verklaarde tegenover Broadband TV News dat UPC overweegt om CI+ ook in andere gebieden te gaan aanbieden.

Dan mag de consument het kastje uizoeken maar , zij zijn de baas in het kastje ,
Link naar reactie
Delen op andere sites

een vriend van mij heeft een UPC HD reciever,gisteren gekeken naar Discovery HD ,nou het is de zelfde beeld kwalitijd als Digitene,dus Kiio Utrecht Tango met peren.Ziet er dus niet uit op een 50" Plasma scherm,een door mij opgenomen DVD, Regenwoud in Malaysia van Satt.zender Phoenix (Duitsland)GEWOON in SD van mijn dreambox, perfekt beeld en haarscherp.Kabel TV spoel het maar door de Plee en +UPC mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb niet alle HD kanalen gezien van UPC,wat direkt op viel was Discovery HD met uitermate slecht beeld.hij woond in het dorp ooi bij Nijmegen. wat mij ook opgevallen is in Arnhem dat Fashion TV veel slechter was dan op sattelite,was overigens in SD.en is in midels verwijderd van de kabel in Arnhem.((sory voor de niet geheel korrekte uitspaak.heeft nl alles via HDMI kabel lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...