Ga naar inhoud

Nieuw : kant en klare epg.dat files voor alle E2 gebruikers

Aanbevolen berichten

• Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

dan wordt ie niet ingelezen, toch locatie of bestandsnaam niet oke dan

je zou autosave aan kunnen zetten en dan na minimaal 3 uur (die timer kan niet korter staan geloof ik) wachten kijken waar gemini de gemini.epg.dat.autosave neerzet, da's de plek waar ook "onze" gemini.epg.dat geplaatst moet worden, wel zodra je weet waar ie komt die autosave weer uitzetten en het autosave bestand weggooien omdat ik geen flauw idee heb welke van de 2 voorrang heeft boven de ander (gemini.epg.dat of gemini.epg.dat.autosave)

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Geplaatst:

Satmann en ik hebben afgelopen weekend en vanavond ook de epg.dat voor Nordic gemaakt voor de liefhebbers. Weliswaar nog niet getest maar de kenners onder jullie willen dit ongetwijfeld wel doen hoop ik.

Staat online op m'n site.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

@ DishDude800 & allemaal

we gaan op de site een pdf beschikbaar stellen waar je alle zenders krijgt per land die opgenomen zijn in de epg files.

zo kan iedereen zien wat ze krijgen en wat ze niet krijgen.

Soms vinden wij ook geen epg data voor bepaalde zenders, dus ja, dan kunnen we ook niet veel doen.

Als er zenders ontbreken kunnen we altijd zoeken, wij proberen altijd met een standaard settinglijst op zoek te gaan, wetende dat wij toch 3 volle dagen werken aan 1 epg om alles te matchen en dan nog te scripten door Rytec.

Zodra de lijst er is laten we het jullie weten.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.