Ga naar inhoud


welke image is het best voor de mutant 200S


Ambilight

Aanbevolen berichten


Hallo,

 

Ik gebruik zelf de Evolution 2.1 image. Deze is wel te vinden op denktenk. In deze image kun je nl. Mhwepg caching uit zetten ivm het vollopen van het beperkte geheugen van de 200s.

 

Ook staat op denktenk wel een handleiding hoe een Enigma image te installeren. Je zult hier wel een serieële kabel + "Flash tools" (ook wel te vinden bij denktenk) voor nodig hebben.

 

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ambilight
Hallo
wie kan met helpen aan een image voor de mutant 200S
en hoe ik die er op krijg ( software en zo )

groet bert





In volgorde die ik je aanbeveel:
1- ABcom laugh
2- Merlin (return of the incubus)
3- SIFteam

Allemaal de laatste release Images nemen.

* Dreambox 800 HD
* Dreambox 800 SE

* Zgemma h1

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Origineel bericht van: cejean
Origineel bericht van: Ambilight
Hallo
wie kan met helpen aan een image voor de mutant 200S
en hoe ik die er op krijg ( software en zo )

groet bert





In volgorde die ik je aanbeveel:
1- ABcom laugh
2- Merlin (return of the incubus)
3- SIFteam

Allemaal de laatste release Images nemen.


Werkt dat Abcom image ook met CCcam?

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga je voor de meest solide software en vind je het niet erg om zelf zaken te uploaden en dat er weinig plug-ins te downloaden zijn en de niet meest recente softcams, dan de Abcom enigma nemen.

 

De evolution Image is voor de 200s de een na beste enigma image, maar is het meest compleet, met de mogelijkheid om de meest recente emus, en keyfiles te downloaden, dit vanuit de geïnstalleerde Image, zonder dat je dus steeds zaken moet uploaden naar de box. Zeker in versie 2.3 zitten ook de laatste drivers die ook in de Abcom image zitten.

 

Heeft dus wel dezelfde problemen als de Abcom Enigma, door de toevloed van plug-ins, Skins, etc, wil men wel eens teveel zaken installeren zodat het geheugen volloopt en dat men dan een Flash erase moet doen. Mar goed met de Evolution is dat een fluitje van een cent, immers door een paar toetsdrukken ben je weer helemaal compleet en letterlijk aktueel. Dus met beleid installeren, ook de key-files. Zeker een nieuwe Skin installeren vreet geheugen. En dan nog de MHW-epg Cache uitzetten. Na installatie van enigma heb je wel een heel snelle en stabiele ontvanger.

 

 

 

 

 

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...