Gast Geplaatst: 27 juni 2002 Geplaatst: 27 juni 2002 Hoi, Na 2 avonden prutsen met de mastera 2 in alle standen lukt het nog steeds niet om verder te komen:ook de site van lokenberg en de hoop kom ik niet verder mee, probleem: hij wil ondanks zowel 1 als 2 erase , niet loaden. geeft aan com port 1 en 3,5 mhz, dat is allemaal goed. Moet ik soms vanuit de zip fil slechts een deel laden? op veld 1 laad hij wel en lijkt weg te schrijven: lampje knippert. Kan iemand me helpen op weg? groetenJurgen
Gast Geplaatst: 27 juni 2002 Geplaatst: 27 juni 2002 ps het gaat trouwens om een funcard, en ik gebruik win98 . sorry voor de fouten probleem is dus vooral: 1. wil het niet wegschrijven? geeft foutmelding dat het niet mogelijk is om te schrijven, ondermeer avr blok enzo. chpcat instruktie heb ik nog eens doorgelezen, maar lukt ook niet. 2. verkeerde files? ik wil die van 26 6 erop zetten om=dat ik sf1 en 2 wil zien, is een viaaccess zender, bij mij op 776 en 777 van de hyundai. gr Jurgen
Gast Geplaatst: 28 juni 2002 Geplaatst: 28 juni 2002 Voor de funkaart (geen goldcard!!): -open chipcat -je kiest het type van kaart (fun) -klik op folder "1". In de rand van het kadertje dat openspringt zal bovenaan te zien zijn wat hij zoekt. Open de folder van je pc waar die file staat. -klik op "2" en en doe hetzelfde (maar deze keer vraagt hij een ander file) -stop de fun er in -klik op het bliksempje en volg de aanwijzingen. Trouwens, zijn het alleen die 2 posten die je niet kan hebben of zijn de meeste kanalen weg?
Gast Geplaatst: 9 juli 2002 Geplaatst: 9 juli 2002 hallo zo je zo vrindeljk willen zijn als je de oplossing kent mij hier over inligten ik heb namelijk zelefde probleem vriendelijke groet;
Gast Geplaatst: 10 juli 2002 Geplaatst: 10 juli 2002 bij mij was het trouwens een funcard, zo bleek. maar met name een snellere computer bij het schrijven van de eep;rom bleek de oplossing succes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen