Ga naar inhoud


TomTommer gezocht voor de "good old" Xtreme


Skypatrol

Aanbevolen berichten

Ik weet het, er ligt een berg stof op en hij komt nog net niet uit het buizen tijdperk maar toch. Wie kan me weer een beetje op weg helpen met het laden van nieuwe firmware op deze bejaarde doos. Heb dit enkele jaren geleden veelvuldig gedaan maar ben nu even de weg kwijt. Momenteel staat er het volgende op

VSS:TeamLu

Info: 10.05.21-D280

S/W: V02.00.01

H/W: 13.42.65

Loader:1.1.2

C.A:3.1.4

 

De reden dat ik dit wil doen is omdat ik steeds de melding krijg NO/AV. Het signaal is ook minimaal. Schotel,LNB,kabel allemaal al vervangen en de schotel al honderden keren opnieuw uitgericht. Soms heb ik even 80% signaal maar vlak erna is dit weer 15%. en geen beeld. Nou staat er mij iets bij dat dit probleem kan worden verholpen door andere firmware te laden bijv. de originele. Hoe krijg ik deze er weer op? Volgens mij was dit d.m.v. KUP230 i.c.m. een nulmodem. Ik doe dus een beroep op de "ouwe" Xtreme diehards van enkele jaren geleden. Alvast bedankt voor diegene die me weer op weg willen helpen.

Twee keer rechts, is ook terug

VU+ Duo + Triax 80cm schotel + SG-2100 rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ant's forum opzoeken, daar kaj nog firmware vinden.

 

En ook info over Extreme ism. Seca 3

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas van het weekend geen tijd gehad om dit te proberen. Ga toch denk ik als eerste mijn firmware weer even naar het originele level brengen. Mocht dat nog niet werken dan ga ik de doos maar even resetten. Meer tips blijven natuurlijk altijd welkom.

Twee keer rechts, is ook terug

VU+ Duo + Triax 80cm schotel + SG-2100 rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat laatste heb ik gedaan en toen kon ik een reset doen. Na een scan van de kanalen blijf ik nog steeds met een signaal zitten van nul komma nul. Morgen ga ik proberen de wok nogmaals af te stellen en als dat niet helpt gooi ik er andere firmware in. Tot nu toe bedankt voor het mee denken.

Twee keer rechts, is ook terug

VU+ Duo + Triax 80cm schotel + SG-2100 rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...