Gast hummiesat Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 Dan heeft zo blijkt uit het artikel de politie voor eigen rechter gespeeld. Ik vind het ook vergezocht. Het lijkt me dat de politie het filmpje online heeft gezet om zo sneller de verdachte op te kunnen sporen. Als dat al een probleem is dan mag een programma als Opsporing Verzocht ook niet meer. Daar laat men ook verdachten zien in de hoop ze sneller op te kunnen pakken.
PaulCl Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 Misschien is het wel toegelaten als je aan alle deuren en vensters een verwittiging hangt "Pas op, hier waakt een camera" in analogie met "Pas op voor de hond". Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
pukje Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 Origineel bericht van: PaulCl Misschien is het wel toegelaten als je aan alle deuren en vensters een verwittiging hangt "Pas op, hier waakt een camera" in analogie met "Pas op voor de hond". Een bordje "Pas op voor de hond" geeft de hond geen toestemming om de bijten ,als ie bijt kan de houder schade vergoeden tot afmaken van hond. Zo kan je ook zeggen "pas op voor mijn pistool"
Gast hummiesat Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 Hang dan ook een papiertje neer met de code van je alarm. De herrie van de sirene zou gehoorbeschadiging bij de inbreker kunnen veroorzaken.
Gast privatos Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 Wie bij mij inbreekt is een ezel. Hij/Zij stoot zijn/haar kop meerdere keren tegen de wand !?!?!?!?!?!
pukje Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 inderdaad alarm sirene is verboden i.v.m. geluid overlast.
Gast hummiesat Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 Hoe kom je daarbij? Voor buiten geldt dat misschien, maar voor binnen lijkt me sterk.
leo1949 Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 Straks mogen we ook niet meer roken in huis door de tabakswet want ook een inbreker heeft recht op een rookvrije werkplek. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
pukje Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 Origineel bericht van: leo1949 Straks mogen we ook niet meer roken in huis door de tabakswet want ook een inbreker heeft recht op een rookvrije werkplek. Dat komt zeker ,binnenkort rookverbod in auto daarna rookverbod in woning. Heb al een advertentie gezien daar zochten ze huurders voor een huurwoning met als voorwaarde "er mag in de woning niet gerookt worden"
theparasol Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 Ook het overmatig laten van scheten en het gebruik van een frituurpan, het bakken van vis is niet toegestaan. Het liefst zoeken we iemand die zo gek is om ons maandelijks geld over te maken zonder in de woning te leven.
Gast hummiesat Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 Of je krijgt een claim aan de broek als de inbreker zich verwond heeft toen ie het ruitje insloeg...
satzoeker Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 denk er wel even aan dat de camera word afgeschakeld als je met de inbreker "bezig " bent ik beschouw mijn eigen huis als een souvereine staat met eigen regels ! het is te gek voor woorden, straks moet je de inbreker ook nog koffie met een koekje aanbieden satzoeker` No,No y No
mapi Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 Dus ik mag geen camera ophangen thuis en hem aanzetten...? Niet per ongeluk filmen wie er aan mijn deur rammelt ? Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
satcat Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 Volgens de Bond van Wetovertreders niet. Maar mocht het ooit een officiële wet worden dan kun je nog lid worden van de bond en dan mag het weer wel.
Fatfreddy Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 Origineel bericht van: mapi Dus ik mag geen camera ophangen thuis en hem aanzetten...? Niet per ongeluk filmen wie er aan mijn deur rammelt ? Dat staat er niet geschreven. Het gaat om het feit waar de grens ligt wanneer zo een filmpje openbaar gemaakt mag worden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen