Ga naar inhoud

[Satelliet] op astra 23,5 is transponder 12032 s2 weer actief

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op die transponder zitten 2 hd zenders gecodeerd in nagra , luxe tv en unitel classic

• Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

zenders waar je nisk aan hebt net zo als myzen bij canaldigitaal

Geplaatst:

door het stoppen van de astra promo zijn ze dus luxe tv wel kwijt maar ja hij is nog in het virtuele pakket op28.2 in hd en in sd op 13oost dit voor de hd boxen

Geplaatst:
Origineel bericht van: iRuud
CD heeft wel meer zenders waar je niks aan hebt. Eredivisie live 1/2, sport1 1/2, eurosport.. etc

Niks nieuws onder de zon

Ik heb wel eredivisie live maar ga dit opzeggen.

Ik neem kabel en dan daar eredivisie.
Mijn wedstrijden zijn altijd op eredivisie live3 en die is er op de schotel niet.
Dus zijn ze mij kwijt.
Als ik toch naar de kabel moet dan ook direct alles van cds de deur maar uit.

Gr Cb1
Geplaatst:

Heb je gelijk nog een betere beeldkwaliteit ook via de kabel. Zeker op de huidige grotere schermen is dat een noodzaak.

Geplaatst:

helemaal mee eens heb voor mijn huidige huiskamer-TV ook de stap gemaakt naar UPC (HD) en ben zeer tevreden. satelliet heb ik nog wel op de slaapkamer voor de hobby en is kwaliteit genoeg voor een kleinere tv

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Geplaatst:
Origineel bericht van: roymar
helemaal mee eens heb voor mijn huidige huiskamer-TV ook de stap gemaakt naar UPC (HD) en ben zeer tevreden. satelliet heb ik nog wel op de slaapkamer voor de hobby en is kwaliteit genoeg voor een kleinere tv

Ieder zijn eigen smaak, ik had hiervoor ook UPC, de kwaliteit is echt niet beter, en de service is net zo als bij CD waardeloos. (Mijn mening).
wat UPC door steurt zijn toch ook sat.beelden?. of heb ik dit verkeerd?
Geplaatst:

Niet van de nederlandse publieke en commerciele zenders. Deze komen via glas rechstreeks binnen en daarvan is (hier bij Ziggo sowieso, en wat ik. hoor bij UPC ook) de kwaliteit hoger.

Andere zenders worden dan weer wel van sat gehaald en dat verschil is er soms niet.

Ik heb het zelf ervaren bij de overstap van CDS naar Ziggo vorig jaar op een gewone CRT televisie. Daar was het verschil al op te zien.

Geplaatst:

Dat is dan ook het enige voordeel van UPC. Voor de rest zijn ze vooral erg duur en je zit vast aan hun ontvanger.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Geplaatst:
Origineel bericht van: cheapwatcher
Dat is dan ook het enige voordeel van UPC. Voor de rest zijn ze vooral erg duur en je zit vast aan hun ontvanger.

En daar heb ik geen enkel probleem mee. Als hij het maar doet.

Geplaatst:

Vandaar was waarschijnlijk ook je alias. Het maakt mij echt niet uit als ik 10 euro meer moet betalen,als ik maar kwaliteit krijg. Hetzelfde verhaal geldt voor overstappen van internetprovider. Nu weer die belachelijke schapen. Wacht maar als je het doet en het werkt niet, probeeer dan je zaakjes maar eens te regelen. Ik heb internet van KPN. Niet het goedkoopst, maar het werkt wel.

Mensen moeten eens ophouden het onderste uit de kan te willen zonder daar iets voor over te hebben.

Bigbro

Geplaatst:
Origineel bericht van: Bigbro
Vandaar was waarschijnlijk ook je alias. Het maakt mij echt niet uit als ik 10 euro meer moet betalen,als ik maar kwaliteit krijg. Hetzelfde verhaal geldt voor overstappen van internetprovider. Nu weer die belachelijke schapen. Wacht maar als je het doet en het werkt niet, probeeer dan je zaakjes maar eens te regelen. Ik heb internet van KPN. Niet het goedkoopst, maar het werkt wel.

Mensen moeten eens ophouden het onderste uit de kan te willen zonder daar iets voor over te hebben.

Bigbro

je wilt toch niet zeggen dat de ontvangers van UPC kwaliteit hebben???!!!
wat een logge dingen zijn dat...

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:

Bigbro

Ik vond het wel een leuke nickname. En nee goedkoop is duurkoop wat betreft apparatuur e.d.

Maar je mag best een beetje kritisch zijn. Ik vind UPC gewoon geen fijne club, omdat ik per maand een vermogen kwijt ben als ik HD ontvangst wil in combinatie met opnemen.
Bovendien zit je dan vast aan die gare ontvangers die zwaar onzuinig zijn en zeer beperkt in mogelijkheden. Ik stel liever zelf m'n zenderlijst vast namelijk!

Enige alternatief is dan CDS en daarom heb ik dat ook. Bovendien heb je een groot aanbod op de satelliet aan FTA zenders wat ik erg leuk vind.

Zodra CDS HD kanalen gaat toevoegen in het HD pakket zoals NED2/3 HD, RTL etc.. dan neem ik gelijk een abo op het HD pakket.

De enige interessante HD kanalen zitten nu in al in het basispakket, dus heb ik dat.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Geplaatst:

Bigbro

Ik zit nu bij die schapen juist vanwege de belabberde klantenservice van KPN/Planet (en dan heb ik het helemaal niet over dochter Telfort) Bij KPN was het niks anders, als het werkt is het goed maar toen het allemaal niet werkte....

maar goed dit is off topic verder dus laat ik het erbij

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen