Homer Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 Hallo, ik heb hier een lwd bestand die ik graag zou willen bewerken, maar ik heb geen idee hoe ik dit kan doen! Had al iets van lotus works maar verder kom ik nie! ben je verplicht om een ibm computer te hebben voor je dit bestand kan bewerken of lukt dit ook met vista pc? Homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
satencom Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 kan hier wat mee misschien Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Homer Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2009 Hallo, Heb gekeken maar sever is out! Kijk morgen nog wel eens, dank je Homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Homer Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2009 Kan dus niet op deze site, spijtig zoek wel verder! Toch bedankt 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen