Ga naar inhoud

geen kanalen van ziggo met kabeltuner in dm8000

Aanbevolen berichten

Gast bordenboer
Geplaatst:

wie kan mij helpen om kanalen te vinden met mijn ziggo kaart in een dreambox 8000?

ik heb een kabeltuner in mijn dreambox gedaan, kaartje in de onderste smartkaart reader, dan doe ik de cabelscan en krijg ik de melding scanning failed, het scannen duurt 5 seconden en dan krijg ik die melding.

wat doe ik verkeerd en wat kan ik er aan doen dat ik wel kabel tv kan kijken?

ik gebruik 2 kaarten van ziggo met de begin cijfers 4119 en 4019

verder heb ik er ccam opstaan welke versie zou ik niet weten, ik ben maar een leek en weet eigenlijk niet hoe ik moet inloggen op de dreambox!

wie kan mij helpen aan een soort stappenplan,

alvast bedankt Mark

Geplaatst:

doe je al na 5 seconden het weer weg ???

zo ja, je moet hem even laten verder scannen, dan komt hij erwel.

af en toe zie je dan OK en dan weer eens Failed.

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Gast bordenboer
Geplaatst:

ik zou wel willen dat hij verder scant maar hij stopt er zelf mee en geeft dan die melding.er zel wel iets mis zijn in mijn cccam maar weet niet wat ik er moet veranderen en hoe ik dat moet doen.

ik weet inmiddels wel wat het ip adres is van de dreambox maar weet niet hoe ik in de dreambox moet komen

Geplaatst:

In plaats van de cable scan, kan je ook via "zenders zoeken" naar je kabel tuner gaan. Probeer deze optie maar eens, die zou soelaas moeten bieden.

Groet, André

Gast bordenboer
Geplaatst:

ik heb geprobeerd zenders te zoeken en cabel scan, bij cabel scan geeft hij aan scanning failed en bij zenders zoeken geeft hij de melding fout - zoeken mislukt(error starting scanning)

na een aantal keren proberen gaat hij wel zoeken dan gaat hij steeds in waardes in khz omhoog maar overal staat er failed achter.

ik snap er helemaal niks meer van

Gast bordenboer
Geplaatst: