Gast Geplaatst: 27 juni 2002 Geplaatst: 27 juni 2002 wie kan mij helpen? heb laatst geprobeerd om andere software in te laden maar er is iets fout gegaan. nu knippert er constant "B2.00Uns" in het display. hoe krijg ik hem weer aan de praat? alvast bedankt
Gast Geplaatst: 27 juni 2002 Geplaatst: 27 juni 2002 met dvbedit kun je er ook weer nieuwe soft ware in zetten met een nulmodem kabel
Ome Merde Geplaatst: 27 juni 2002 Geplaatst: 27 juni 2002 je zou kunnen proberen de firmware te vervangen met dvbedit of evt. je bootloader vervangen met een BDM-interface. groet, merde deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 27 juni 2002 Geplaatst: 27 juni 2002 Ik heb dit een keer gehad en toen werkte DVBedit ook niet meer.. Ik heb het toen kunnen doen met Nokia Serial Download. Duurt wel wat langer dan DVBedit..
metropar Geplaatst: 27 juni 2002 Geplaatst: 27 juni 2002 gewoon met transboxpro de soft er in zetten en daarna de settings met dvb edit ps als de boot loader knippert wil dit zeggen dat er geen software in de ontvanger zit het knipperen is dan normaal gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
Elstar Geplaatst: 27 juni 2002 Geplaatst: 27 juni 2002 Had hetzelfde probleem. Kon geen NoOneManIt laden via TransBDX en BDMinterface. Bleek te komen doordat de computer vond dat er een printer aan de parallelle poort moest hangen. Nadat ik de printer had afgemeld werd software geladen. Misschien heb je hier iets aan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen