Bolliebol Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Origineel bericht van: theparasol Milo, toppie, is in deze release ook dvd playback de groene verticale balkjes/streepjes opgelost? Of zitten de videodrivers niet in engima2 Bij mij hetzelfde probleem. Van zowel mijn Nas als gewoon vanaf DVD. Vreemd, is hier al een oplossing voor ?
bigtwin Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Ik denk dat het een hele terechte vraag is, over het veranderen van het bootlogo... Gewoon helpen is hier toch de bedoeling, niet zeggen dat dat een onzin vraag is? ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
hemertje Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Origineel bericht van: bigtwin Ik denk dat het een hele terechte vraag is, over het veranderen van het bootlogo... Gewoon helpen is hier toch de bedoeling, niet zeggen dat dat een onzin vraag is? daar is een plugin beschikbaar voor... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
llgaby Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 He Milo, Voor het eerst ook ff jouw image erop om te proberen na de vele goede recencies die ik las. Tot dusver werkt het prima. Ook de epg plugin werkt prima. Dit is super. Heb nog wel twee vreemde dingen... Als ik zap m.b.v. de cijfertoetsen gebeurt er niks. Dus bij 4 schakelt hij niet naar rtl4. krijg wel het blokje met 4 erin maar na paar seconden gaat ie weg en gebeurt niks. De grafische epg interface doet niks. Heb al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar doet niks. Tenslotte vind ik persoonlijk altijd de voortgang balkjes van de programma's wel mooi. Die mis ik. Verder niets dan lof. 1 DM7000, 1 DM600, 1 DM500, DM500HD, VU+ Duo Visiosat G4, A1, A2, A3 en HB Begeren is meer dan het hebben.
Mic Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Bedankt voor de image Milo. Wanneer je via de web interface een timer wil toevoegen via "Add new timer", dan krijg ik de lijst van kanalen niet te zien, maar een lijst van function definities zoals function (iterator,context)... Hebben anderen dit ook?
renzie Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Origineel bericht van: Mic Bedankt voor de image Milo. Wanneer je via de web interface een timer wil toevoegen via "Add new timer", dan krijg ik de lijst van kanalen niet te zien, maar een lijst van function definities zoals function (iterator,context)... Hebben anderen dit ook? ja, dat heb ik ook. renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
Reggie Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 "Als ik zap m.b.v. de cijfertoetsen gebeurt er niks. Dus bij 4 schakelt hij niet naar rtl4. krijg wel het blokje met 4 erin maar na paar seconden gaat ie weg en gebeurt niks." Heb ik ook altijd als ik de oude instelling laat copieren. kompleet nieuw flashen en alle instellingen opnieuw ingeven en dan werkt het wel. Is niet de perfecte oplossing, maar het werkt....
skippie1770 Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 vooraleer ik deze nieuwe versie installeer probeer ik een backup te doen maar ik krijg de melding : sorry your backup destination is not writable, please choose another one. Mijn HD werkt wel perfect !! PROBLEEM opgelost : ik had de HD niet gekozen als backup media. Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
llgaby Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 Origineel bericht van: Reggie "Als ik zap m.b.v. de cijfertoetsen gebeurt er niks. Dus bij 4 schakelt hij niet naar rtl4. krijg wel het blokje met 4 erin maar na paar seconden gaat ie weg en gebeurt niks." Heb ik ook altijd als ik de oude instelling laat copieren. kompleet nieuw flashen en alle instellingen opnieuw ingeven en dan werkt het wel. Is niet de perfecte oplossing, maar het werkt.... Hmm heb geen back up terug gezet, maar zal ff een schone install draaien. 1 DM7000, 1 DM600, 1 DM500, DM500HD, VU+ Duo Visiosat G4, A1, A2, A3 en HB Begeren is meer dan het hebben.
len Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 He Milo ik heb je image erop gezet,maar nu is mn vraag hoe instaleer ik ccam en newscam.Zie het niet bij softcam setup n.l.Dank!
Haakneus Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 Origineel bericht van: len Ja oke maar newscs niet. cams die in de repository zitten kun je installeren via plugins. succes. VU+ Solo2. Tuner 1: Astra 23.5 Tuner 2: Astra 19.2+23,5+28,2+Hotbird
skippie1770 Geplaatst: 29 oktober 2009 Geplaatst: 29 oktober 2009 Krijg regelmatig een crash bij EPG search, na het intikken van 2 letters blokkeert de image en enige oplossing is kabeltje eruit. Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
DeBeek Geplaatst: 29 oktober 2009 Geplaatst: 29 oktober 2009 Origineel bericht van: skippie1770 Krijg regelmatig een crash bij EPG search, na het intikken van 2 letters blokkeert de image en enige oplossing is kabeltje eruit. Probeer >>> Hier <<< eens de laatste experimentele uitvoering te downloaden en te installeren. Bij de vorige image had ik het zelfde met Movierititle, de plugin van 2 dagen later dan de image werkte probleemloos.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen