Ga naar inhoud

[Release!] MiLo-image voor DM7025, DM800 en DM8000 (2009-10-24)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

NB: Er komt dit weekend geen nieuw MiLo image uit, er is gewoon niet genoeg tijd voor...

• Reacties 119
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
NB: Er komt dit weekend geen nieuw MiLo image uit, er is gewoon niet genoeg tijd voor...

Prima toch, ik zou zeggen breng iedere maand of zo een nieuwe image uit. Elke week kost je wel errug veel tijd.

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Geplaatst:

Milo, ik ben het met die maandelijkse updates zéér eens. Hoewel de update vlotjes verloopt, zal toch niet iedereen zijn box wekelijks updaten.

Mijn advies: Gun jezelf wat meer rust, en ga naar maandelijkse updates!

Ik ben in ieder geval van die wekelijkse updates afgestapt.

Ik waardeer je werk trouwens wel bijzonder!!! Jouw image is voor mij echt de perfecte image!!!

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Geplaatst:
Origineel bericht van: bigtwin
Milo, ik ben het met die maandelijkse updates zéér eens. Hoewel de update vlotjes verloopt, zal toch niet iedereen zijn box wekelijks updaten.

Mijn advies: Gun jezelf wat meer rust, en ga naar maandelijkse updates!

Ik ben in ieder geval van die wekelijkse updates afgestapt.

Ik waardeer je werk trouwens wel bijzonder!!! Jouw image is voor mij echt de perfecte image!!!

Je bent toch ook niet verplicht om de wekelijkse updates te installeren, ??

Sla er zelf ook wel eens 1 of 2 over omdat er geen belangrijke wijzigingen inzitten.

Geplaatst:

Hele Leuke Image. Heb een 8000.

Wel 2 grote problemen:

1. Crash op HD skins... moet echt iets aan gedaan worden. geraak nietr meer in AV settings...

2. Na een tijdje weigert hij autoswitch naar AC3 te doen, zelfs al is dit op default ingesteld. Moet dus handmatig AC3 kiezen op de sky HD zenders, en bij terugzappen naar zender zonder AC3 heb ik dan geen klank meer. Enkel reboot biedt soulaas.

Ondanks alles, hele goeie image!!

Puik werk...

Geplaatst:
Citaat:
1. Crash op HD skins... moet echt iets aan gedaan worden. geraak nietr meer in AV settings...

Dit is geen fout in de image maar in de skin, en hier zullen de makers van de skin aan de slag moeten.
Geplaatst:
Origineel bericht van: DeBeek
Citaat:

Dit is geen fout in de image maar in de skin, en hier zullen de makers van de skin aan de slag moeten.

Bedankt voor de info!

Is er reeds een HD skin waar geen fout opzit?
Geplaatst:

egnie

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:
Origineel bericht van: Harley

Verklaar je nader...
Geplaatst:
Origineel bericht van: Harley

egnie

>>> KLIK <<<

En als het geen skin probleem zou zijn dan moet de Magic skin ook een crash geven.

Geplaatst:

Ik draai hier zelf OoZooN image van 28 okt 09 en hier werken de HD tv skins goed (CVS Skins). Als een skin alleen in milo niet goed werkt dan gaan de skin makers dit echt niet aanpassen voor Milo, Milo zal dit zelf dan moeten doen.

Ik neem aan dat Milo de standaard CVS skins gebruikt?

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:

Wat waarschijnlijk aan de hand is, dat Dream iets gewijzigd heeft in Enigma2, waardoor bepaalde skins niet meer werken.

Deze skins worden dan in de loop der tijd aangepast, en lopen dus achter op Enigma.

De skins die nu in de feed van MiLo zitten, zijn dan gewoon verouderd.

Om te verifieren of dat het probleem is, zou je een recente skin uit een standaard image moeten nemen, bijvoorbeeld uit Oozoon, en die gewoon in MiLo installeren (de .ipk op de harddisk mikken, je kunt het commando "ipkg download" gebruiken om dat vanuit een ander image te doen, en de gedownloade file kun je dan vanuit telnet ofzo installeren in MiLo)

Ikzelf kan dat niet doen, omdat HD skins niet zo goed werken op een 7025.

Er zit helemaal niks speciaals in MiLo wat skins betreft, alle skins die op Dream images werken moeten ook in MiLo werken.

Geplaatst:

skins zijn momenteel weer redelijk bij, dus als je de SRCDATE van e2-skins op een recente datum zet zal het wel weer gaan

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen