Ga naar inhoud

[Release!] MiLo-image voor DM7025, DM800 en DM8000 (2009-10-24)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: DeBeek

Wie had er nu gelijk.?? wink

Heb geen idee wink

Net dus weer de skin van gistermorgen er in gedrukt, en werkt nu dus ook wink

VU+ Duo2 - PrismCube

• Reacties 119
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: Pietjebel10
Volgens mij zoek je deze voor de led

RODELED

Bedankt voor de link.
Werkt perfect smile

Receivers: DM800 (OpenPLi) - DM500 clone (tuner overleden) - Philips DSR 7121 HD, Sunray SR4 Trial tuner (800SE clone met OpenATV 5), Xtrend ET9200 silver benelux  (Openpli), AzBox Elite cable/sat (OpenATV 6)

Visiosat 13E,19.2E,23.5E,28.5E

Abbo: Canal digitaal Basis + HD, Caiway

Geplaatst:

het mounten via die netwerkbrowser werkt niet. Als ik een gedeelde dir. wil mounten vraagt ie om een user en password daarna wil ij de netwerkverbinding activeren maar daar blijft ie op staan.

Waar zal dat aan kunnen liggen? is dit een fout in de image of ligt het bij mij thuis ergens aan?

De schijf die ik wil mouten zit niet in de zelfde netwerk groep als de dreambox.

Anton

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Geplaatst:

Waarom kan ik geen kanaal nummers intoetsen met de afstandsbediening. De eerste keer na een boot werkt't maar hierna werkt niet meer. De zender 200 wordt afgekort naar 2

Dreambox DM8000SSCC Rev 1.3 2010 + 500GB Maxtor Diamondmax

Philips Cineos 42PFL9703D/10, AC Ryan Mini, Yamaha RX-V667 + Canton Movie 125 MX, PS3, wat spaarlampen en een deurbel

Geplaatst:
Origineel bericht van: antonlamers
het mounten via die netwerkbrowser werkt niet. Als ik een gedeelde dir. wil mounten vraagt ie om een user en password daarna wil ij de netwerkverbinding activeren maar daar blijft ie op staan.
Waar zal dat aan kunnen liggen? is dit een fout in de image of ligt het bij mij thuis ergens aan?
De schijf die ik wil mouten zit niet in de zelfde netwerk groep als de dreambox.

Anton

Het werkt al.
ik heb nu nfs en dat werkt wel, de cifs liep vast

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Geplaatst:

@Milo

Is het ook mogelijk om de dvd plugin aan te passen, zodat je een voorkeur directory of netwerk adres op kunt geven waar de films staan?

Anton

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Geplaatst:

Ik heb met deze versie de volgende problemen:

Ongeveer elke dag moet ik de Softcam (CCcam) resetten. Op zich al vervelend waarom dat zo is maar in andere images kon dat automatisch, kan dat bij Milo ook?

En na een tijdje niks te doen of na een reset staat de zenderlijst altijd op Vijf TV (voorkeuze 15), dus als ik dan één zender verder wil gaat-ie van die positie uit i.p.v. de zender waar je naar zat te kijken.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:

Twee rare bugs. Softcam hoef ik nooit te resetten, en dat met die zenderlijst klinkt ook wel heel vreemd. Heb je 't image gewoon in flash?

Softcam reset zou je in een cronjob kunnen zetten, zo uit het hoofd is het commando iets van "/etc/init.d/emuCCcam restart"

Geplaatst:

Hoe krijg ik de smargo kaartlezer werkend met deze imgage voor de DM 800? is dat iemand al gelukt, ik mis denk ik de drivers?

Wavefrontier T90 1W,5E, 9E,13E,16E,19E,23E,28,2E / Dreambox 800HD

Geplaatst:

Ik heb helaas ook een probleempje met de laatste milo image.

Heb een 6025, maar het is nu onmogelijk om 2 programma's tegelijk op te nemen, krijg dan een opnameconflict te zien.

Terwijl dit met een pli image wel lukt, 4 opnames is zelfs al een keer gelukt.

Enig idee waar dit aan kan liggen?, tuners staan wel goed ingesteld, beide tuners op astra 1 en 3

Geplaatst:

Dag Mike,

Ik zag dat de nieuwe versie online is (2009-11-08).

Citaat:

New in this release:

* Enigma2 updated

* Magic Skin updated

* XMLTV EPGImport handles UTF-8 now

Grote dank voor je inspanning.

gr,

BW

DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013)

DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)

Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
Twee rare bugs. Softcam hoef ik nooit te resetten, en dat met die zenderlijst klinkt ook wel heel vreemd. Heb je 't image gewoon in flash?

Softcam reset zou je in een cronjob kunnen zetten, zo uit het hoofd is het commando iets van "/etc/init.d/emuCCcam restart"

Nee, heb 'm niet in flash staan omdat ik eerst dacht dat voor Barry Allen noodzakelijk was dat OoZooN in de flash staat, maar ik geloof dat dat ook met MiLo had gekund?
Zal nog eens een poging wagen met die nieuwste MiLo release om die in de flash te krijgen, maar daarna zal ik verder moeten kijken naar een waardige opvolger. Misschien wel PLi als je de functies die MiLo uniek maken erin hebt doorgevoerd.

Met cronjobs ben ik nog helemaal nieuw, dus zal eerst eens moeten kijken hoe dat werkt.

VU+ Duo
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo

Inmiddels de laatste MiLo in de flash gezet en verder geen Barry Allen meer en andere images maar nog steeds staat de zenderlijst standaard op VijfTV.
Het probleem is dus met de settings (die in /hdd/backup/enigma2 staan) meegekopieerd?
Wel lijkt het erop dat cccam niet meer vastloopt. Heb 'm al een paar dagen niet meer hoeven resetten.

Goed, binnenkort zal er wel een ander image zijn intrede doen aangezien MiLo niet meer geupdate zal worden.
Wat betekend het nou als een image gepatched is? En welke zijn dat wel en welke niet?

VU+ Duo

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen