Gast MiLo Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 Origineel bericht van: Blackbriar ... Ik blijf een probleem houden met het inlezen van meerdere files. Naast de rytec files lees ik ook een lokale file in. De plug-in leest dan alleen de rytec kanalen in en blijft vervolgens hangen. ... Ik heb de files bijgevoegd, als je daar wat aan hebt. Zou je mij ook een data file willen sturen? Naar mijn prive mail sturen, ziehttp://www.milosoftware.com/dreambox/nl/index.php?body=contact (max. mail grootte is ongeveer 40MB)
Blackbriar Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 Origineel bericht van: MiLo Zou je mij ook een data file willen sturen? Is onderweg
DaveyNL Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 Origineel bericht van: Reggie Is het ook mogelijk om de import te selecten voor NL/BE/UK?? Dus ook UK epg import. In: /etc/epgimport/rytec.sources.xml de URL aanpassen zodat hij het rytecxmltv.gz bestand ophaalt: <source type="gen_xmltv" channels="rytec.channels.xml"> <description>Rytec NL/BE/UK</description> <url>http://www.rytec.be/epg/rytecxmltv.gz</url> </source> Je kan ook de "description" aanpassen zoals ik heb gedaan maar dat heeft geen functie behalve dat de text veranderd. DM800, OpenPli, Visiosat G3D, Astra 19.2 + 23.5 + 28.2 + Hotbird 13
satspock Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 zit hier alles in dus ipk in tmp zetten via installer installeren en draaien maar ? Dreambox 7020 HD 160 gig hdd,visiosat bisat met drie twin lnb,s
Gast snuf72 Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 hallo, na het drukken op de epg import knop crashed de dm8000 zie crashlog. Dit had ik ook met de vorige versies, Ik draai de laatste pli versie. Wat kan ik hieraan doen? mvg, Snuf
Reggie Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 werkt nu ook voor UK channels. bedankt DaveyNL (Mis alleen Sky Screen 2 hoewel deze wel in de lijst staat). Goeie plugin !!
Rytec Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 Klopt, Er is nog iets vreemds aan de hand met screen2 en screen2HD, de data is wel aanwezig en de channelref klopt ook maar op de één of andere manier komt ie er niet door. Staat nog in m'n to do lijst om nader te bekijken. Ik heb nu ook een geheel aparte UK file gemaakt. Dus voor diegene die alleen sky UK willen hebben kunnen de file in de sources veranderen naar rytecxmltvuk.gz Ik moet dit nog toevoegen in de nieuwe sources file zodat Milo dit ook kan meenemen in z'n nieuwe releases. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Gerard 76 Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 Origineel bericht van: DaveyNL Origineel bericht van: Reggie Is het ook mogelijk om de import te selecten voor NL/BE/UK?? Dus ook UK epg import. In: /etc/epgimport/rytec.sources.xml de URL aanpassen zodat hij het rytecxmltv.gz bestand ophaalt: <source type="gen_xmltv" channels="rytec.channels.xml"> <description>Rytec NL/BE/UK</description> <url>http://www.rytec.be/epg/rytecxmltv.gz</url> </source> Je kan ook de "description" aanpassen zoals ik heb gedaan maar dat heeft geen functie behalve dat de text veranderd. Zojuist aangepast en werkt voortreffelijk! Heren,jullie verdienen een lintje met deze plug-in.
skippie1770 Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 vannacht verandert het uur ALWEER !! Zullen wij iets moeten aanpassen of gebeurt dat automatisch ? Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
Gast snuf72 Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 hallo, ik had blijkbaar toch niet de laatste pli, ondanks dat ik hem vorige week van de pli site gedownload had. Nu heb ik wel jade 3 en werkt de epg tool wel! bedankt mvg, snuf the newbie
bigtwin Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 Mooie tool. Voor mij zou ook het hele duitse pakket erin mogen, dus de gewone en de SKY kanalen. Is dat nog te doen? ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
skippie1770 Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 zijn de duitse kanalen nu echt nodig, ze zijn er toch al, voor 2 of 3 weken epg als je op een kanaal gaat staan. Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
Gast pieloot Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 to milo & rytec !!!!! FAR OUT !!!! heb mij na tig jaren maar weer eens geregistreerd om te kunnen reageren, heren deze plugin is TOP! groeten en veel dank! frank
Gast MiLo Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 Origineel bericht van: skippie1770 vannacht verandert het uur ALWEER !! Voor het eerst in de geschiedenis van mijn Dreambox heb ik op de zondag van de wintertijd gewoon een werkende EPG en alle (auto)timers kloppen nog.
the boss Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 Hier ook de epg prima,voor het eerst op de tijdwisseldag. Alleen stond de dreambox wel aan vanmorgen,dus is niet weer autm. op standby gegaan,dat is voor het eerst sinds ik de milo plugin gebruik. Zou dat door de tijdstap komen,dat ie beetje in de war raakt de ontvanger? Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen