Ga naar inhoud

xmltv importer 0.9.8

Aanbevolen berichten

• Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: bigtwin
Mooie tool.

Voor mij zou ook het hele duitse pakket erin mogen, dus de gewone en de SKY kanalen. Is dat nog te doen?

Die Duitse ga ik ook nog maken, momenteel is ook CanalSat al beschikbaar.
http://www.rytec.be/epg/rytecxmltvcsat.gz

Nordic, D+ volgen ook nog

Kortweg gezegd nog een hoop werk te doen. Alsook de resterende puntjes van de reeds bestaande epg data waar hier en daar nog een fout zit of waarvoor nog geen epg beschikbaar is.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

rytec eventueel Cyfra+ zou ik ook wel leuk vinden mocht je die erbij doen in de rytec be/nl/uk file smile

Geplaatst:
Origineel bericht van: redneck eyeball
Rytec, zou het kunnen dat er voor de Vlaamse zenders geen data is voor Acht, JIM en vtmKazoom ?

Acht en VTMkaZoom hebben idd geen epg, JIM moet ik even bekijken in mijn configuratie. Staat nu op m'n todo lijstje.

Cyfra+ staat ook op m'n todo lijst, stond er de vorige keer al bij op jouw verzoek maar heb ik nog niet verwerkt.

~~Rytec Team~~

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Dankjewel.

Wat is het probleem met Acht en vtmKazoom ?

Vitaliteit ontbreekt ook in het lijstje met Vlaamse zenders.

Is het dat je niet weet waar je de epg daarvan online kan vinden ?

Ik weet niet hoe je precies die data bij elkaar haalt natuurlijk, maar het lijkt me wel interessant als je dat met ons kan delen. Want dan kan iedereen meezoeken om zo het lijstje echt compleet te maken.

Alle data voor de Vlaamse zenders kan je in ieder geval hier vinden http://www.primo.eu/tv-programmas/

Geplaatst:

Ik gebruik tv_grab_nl om de meeste Nederlandse en Vlaamse zenders op te halen van tvgids.nl

Zij geven niet meer dan 6 dagen epg. daarnaast gebruik ik ook mc2xml om nog enkele Vlaamse en Waalse zenders te grabben, die voeg ik dan samen.

VTMkaZoom, Vitaliteit en Acht staan niet bij tvgids.nl noch bij mc2xml vermeld voorlopig.

Vroeger heeft er nog een grabber bestaan die van teveblad.be de data kon halen maar in oktober vorig jaar werkte die niet meer en dat was tv_grab_be.

~~Rytec Team~~

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Heeft iemand deze plugin toevallig al werken op de nabilo image.

Ik krijg hem namelijk niet aan de gang.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Geplaatst:

In Nabilo versie BH12 voor dm800 heb je deze plugin niet nodig, gebruik daar dan Blackhole EPG panel waarmee je mijn epg.dat files in enkele seconden kunt ophalen.

Voor de DM7025 is dit nog in de maak. daar moet je dan wel de xmltv importer gebruiken met de bijhorende python files. Dit alles te vinden op www.rytec.be

~~Rytec Team~~

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Met de laatste versie van deze plugin,staat nu elke morgen mijn dreambox aan,bij de versie daarvoor was dit nooit zo.

Verder werkt het perfect,ook op tijdwisseldag was overal de epg goed.

Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Rytec
Vroeger heeft er nog een grabber bestaan die van teveblad.be de data kon halen maar in oktober vorig jaar werkte die niet meer en dat was tv_grab_be.

Rytec, ik heb onderstaande gevonden op het net.
Ben je hier wat mee ?

Oplossing voor tv_grab_be die momenteel niet meer werkt

Als ik de file download is die eigenlijk leeg:

Code:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><!DOCTYPE tv SYSTEM "xmltv.dtd"><tv generator-info-name="Mythportal.be; source - http://www.teveblad.be"></tv>

Misschien is dit hetzelfde probleem als met tv_grab_be ? TV blad blocked namenlijk requests van tv_grab_be. Zie hiervoor in deze post:

http://sourceforge.net/mailarchive/forum.php?thread_name=48F43CA5.500010...

De oplossing voor tv_grab_be onder een linux variant is in de file /usr/share/perl5/XMLTV/Get_nice.pm zoek je naar $ua->agent("xmltv/$XMLTV::VERSION"); en vervang je door $ua->agent("IE/3.1"); of iets anders, dan werkt dat terug.

Geplaatst:

geldige plugin! thanks.

eindelijk van die problemen af met de "standaard epg"

he echter nog een vraagje, hoe laat ik hem naar de usb schrijven ipv de hdd???

Vu duo2 met pli

Geplaatst:

@milo, @rytec

Kunnen jullie alsjeblieft weer de optie inbouwen dat de import gestart wordt als de dreambox aan gaat. Het automatisch starten op een willekeurig tijdstip resulteerd in een draaiende box 's-ochtends, hij gaat dus niet meer terug in deep-standby.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Geplaatst:

@redneck eyeball,

Fijn dat je meehelpt zoeken, ik had deze ook al enige tijd terug gevonden en was het maar zo simpel. Helaas dit is niet de oplossing.

Ik heb nu ook eens de makers van tv_grab gecontacteerd wat ik zou moeten veranderen om van primo of zita de data te kunnen grabben.

We zitten niet stil...

~~Rytec Team~~

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen