Ga naar inhoud

xmltv importer 0.9.8

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@freaky, ongevraagd maar goed bedoeld advies:

Ik ben ook ooit met nabilo begonnen...

Wees verstandig, neem Milo. Kei goeie image, stabiel en zonder al die fratsen die je uiteindelijk toch niet nodig blijkt te hebben.

En, met Milo heb je direct contact hier, en meestal binnen een week (of misschien twee) een oplossing voor eventuele problemen (als die er al zijn).

Verdoe je tijd (en verstandhouding met je vrouw) niet aan dat Nabilo gedoe.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

• Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ik ben dit vandaag ook al tegengekomen maar is helaas met abonnement.

Voor enkel die paar ontbrekende zenders ga ik niet extra betalen, misschien komen ze binnenkort bij tvgids of andere bron erbij.

Maar we laten het hier niet bij, we speuren gewoon verder.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:
Origineel bericht van: Rytec
Ik ben dit vandaag ook al tegengekomen maar is helaas met abonnement.
Voor enkel die paar ontbrekende zenders ga ik niet extra betalen, misschien komen ze binnenkort bij tvgids of andere bron erbij.
Maar we laten het hier niet bij, we speuren gewoon verder.

Ik heb daar een abonnement op.
Maar ik heb al eens vroeger geprobeerd die XMLTV files te importeren en dat lukte niet, maar dat was dus met een veel eerdere versie van jullie plugin.

Ik zal misschien later eens opnieuw proberen, voorlopig ben ik meer met picons bezig, en het mooi inrichten van mijn favorietenlijstje.
Geplaatst:

Ik heb hem in de laatste PLi Jade3 gezet en hij werkt voortreffelijk. Eindelijk een mooie oplossing in plaats van de waardeloze Canal Digitaal EPG. Thanks! cool

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Geplaatst:

Satmann en ik hebben afgelopen weekend en vanavond ook de rytecxmltvnordic.gz gemaakt voor de liefhebbers. Weliswaar nog niet getest maar de kenners onder jullie willen dit ongetwijfeld wel doen hoop ik.

Op mijn site zijn dus ook de laatste xmltv.dat en sources te vinden van 26/10 om deze te kunnen gebruiken.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Ik heb een bugje gevonden:

Dreambox staat in de sleep mode. De plugin gaat om 5:45 aan het werk. De Dreambox wordt dan wakker. Na de operatie blijft de Dreambox gewoon wakker terwijl hij weer lekker moet gaan slapen.

Voor de rest werkt ie uitstekend!

Geplaatst:
Origineel bericht van: Neo
Ik heb een bugje gevonden:

Dreambox staat in de sleep mode. De plugin gaat om 5:45 aan het werk. De Dreambox wordt dan wakker. Na de operatie blijft de Dreambox gewoon wakker terwijl hij weer lekker moet gaan slapen.

Voor de rest werkt ie uitstekend!

Dit probleem heb ik ook elke ochtend.
De oudere versies hadden de mogelijkheid om de starttijd op 25:00 te zetten. Dan starte de plugin net na het opstarten, dit werkte perfect!

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Geplaatst:
Origineel bericht van: Golfdiesel
Dit probleem heb ik ook elke ochtend.
De oudere versies hadden de mogelijkheid om de starttijd op 25:00 te zetten. Dan starte de plugin net na het opstarten, dit werkte perfect!

moet er niet aan denken dat ik om de paar dagen die box zou moeten herstarten.... frown

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen