Ga naar inhoud


Geen decodering meer mogelijk op ipbox9000


plex

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen?

Ik heb momenteel via de usb pkt mod6.0 tideglo 0.6.0 en via flash de NLB 10513 draaien. Op beide kan ik geen gedecodeerde c+ zenders meer ontvangen (oficieel abo). Via mijn oude philips dsx kan ik met dezelfde kaart nog wel ontvangen, mijn kaart werkt dus wel.Ongecodeerde zenders werken wel. Ook heb ik al oudere software weer terug gezet maar geen resultaat. Wie kan mij helpen? Ps de kaart zit in de onderste lezer en met de chip naar onder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik worstel met hetzelfde probleem

Weet iemand waar de verschillende files voor Newcs moeten worden geplaatst?

Ik gebruik pkt mod 6 tideglo 0.6

Alvast mijn dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draai ook pkt mod 6.0 tideglo 0.6.

 

Je moet de applicatie + config downloaden via het menu, en dan staat ze direct op de juiste plaats.

 

Ik heb dus mgcamd+config en newcs+config gedownload. Daarna in de emu-manager newcs starten (blauwe knop) en daarna de cam (in mijn geval dus mgcamd).

 

En zo heb ik tenminste beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Dessie,

Heb ik gedaan maar ik denk dat er met het installeren iets fout is gegaan. Ik krijg met geen mogelijkheid de newcs aan de praat.Kun je handmatig de newcs installeren? Bij het automatisch downloaden geeft hij nl de melding dat hij al is geinstalleerd. Mocht het helemaal niet lukken dan begin ik weer opnieuw.

gr Plex

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kan je de emu's ook weer verwijderen via een menu.

 

Maar ik bedacht mij net even iets anders. Ik draai newcs waarbij je de keuze hebt tussen phoenix/internal/both. Om deze draaiend te krijgen heb ik internal gekozen en dus op nummertoets 2 gedrukt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ GeniusX

Het werkt nu zoals jij hebt beschreven. Ik heb de fout gemaakt door eerst alle Camd te downloaden en daarna de newcs te starten en dat lukt niet. Oplossing alles verwijderen zoals jij hebt beschreven en eerst de newcs te downloaden en te starten. Dit werkt. Nu moet ik nog de harde schijf zien te koppelen.

Thx plex

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik heb nu verschillende USB images gedownload maar krijg het gewoon niet aan de praat.

pkt_601d1_USB_9000_900_910 deze zit nu op de stick. Ik heb de configs + mgcamd en newcs gedownload.

De tuner configs heb ik juit gezet want ik zie nu epg en 98% signaal maar blijkbaar wordt er niet gedecodeert.

 

Als ik nu in de 'Emu manager v0.9.4' kijk zie ik altijd 'NewCS not active' wat ik ook maar probeer.

De TV Vlaanderen kaart steekt in het onderste slot en met de NLB image krijg ik dus perfect beeld.

Is er iemand die mij hier kan verder helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: GeniusX
Heb ik ook gehad, even een keyupdate doen, via de blauwe knop, en voila werken.


Even getest, -> blauwe knop -> addons -> download new keys .... installeerd en restart mgcamd, maar geen beeld.
In de Emu manager blijft NewCS op not active staan wat ik maar doe.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...