Ga naar inhoud


EPG toch niet terug bij CD !


Dessie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Sorry aan iedereen...

 

Ik heb een ipbox 9000hd. Aangezien ik ook al een tijd geen epg heb, heb ik geprobeerd de xmltvimport plugin van de dreambox te gebruiken. Ik draai momenteel namelijk enigma2. Ik kreeg daarbij een foutmelding, en het geheel werkte dus niet.

 

Nu blijkt opeens dat ik in /tmp een bestand epgimport.gz heb staan (die vanochtend dus aangemaakt is). Ik vermoed dus dat op één of andere manier de plugin geactiveerd is.

 

Nogmaals sorry voor de verwarring, het was ook te mooi om waar te zijn, en dit topic kan dus dicht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Wat mij wel opviel was dat voor RTL4 er wel tot ver in de week EPG data aanwezig was op diverse dagen, de rest van de zenders was alleen now/next

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vincent1971
Gelukkig heb ik nu geen epg van CD meer. Erger ik me morgen ook niet aan de zomer/wintertijd ellende. Elk jaar weer bij CD>


Wel apart dan via dvbviewer gewoon volle week beschikbaar is via mediahighway epg, en zowaar ook zomer/wintertijd geen last van klopt nogsteeds.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wapper
Wel apart dan via dvbviewer gewoon volle week beschikbaar is via mediahighway epg, en zowaar ook zomer/wintertijd geen last van klopt nogsteeds.

volle week EPG data kan alleen wanneer je de data niet via CDS MHW binnenhaalt. Met dvbviewer lijkt mij die kans groot sleep

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Stepdriver

Wat is nou het hele technische verhaal achter deze problemen? Als tech zou ik dit graag willen weten, want ieder probleem heeft zijn oplossing. Is er ergens een verkeerde instelling van datum of tijd, worden de gegevens verkeerd aangeleverd? Hoe kan het dat als er al volledige epg is de tijden verkeerd aangegeven worden? Ligt het aan de software die gebruikt wordt of is er iets anders aan de hand? Waarom komt now/next ook niet altijd goed door? Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen, dan kunnen we CD misschien helpen om de problemen op te lossen. Want van hun kant lijkt er bar weinig te gebeuren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...