Ga naar inhoud


EPG toch niet terug bij CD !


Dessie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@Stepdriver

CDS beweerde aanvankelijk dat het aan de satelliet ontvangers lag. Blijkbaar interesseert het ze weinig dat er legio klanten veelvuldig gebruik maken van de MediaHighWay EPG en controleren ze zelf niet wat ze uitzenden. Pas nu de klachten aanhouden lijken ze het probleem te erkennen. Triest genoeg denken ze nog steeds dat het eaan een ander ligt en geven ze nu de "beheerder" de schuld.

De fout zit aan de uitzendkant bij CDS en dat zullen ze echt zelf moeten (laten) oplossen. Dat dat nu al een maand lang niet gebeurt zegt wat mij betreft genoeg.

Indien je ontvanger de mogelijkheid heeft om EPG data elders vandaan te halen moet je dat nu doen. Zelf heb ik met mijn Topfield en Dreambox gelukkig die mogelijkheid.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bart
........Pas nu de klachten aanhouden lijken ze het probleem te erkennen. Triest genoeg denken ze nog steeds dat het eaan een ander ligt en geven ze nu de "beheerder" de schuld.
....

Dat is moeilijk te beoordelen: het betreft hier een rapportage van een (deel-)systeem dat wij niet kennen (mogen): je hebt dus geen idee wie in dat (deel)systeem beheerder is. Dat kan heel goed een onderdeel/functionaris van (het systeem van) CD zelf zijn.
Het is ook heel vreemd dat CD dit soort rapportages geeft: de enige reden die ik kan bedenken is dat het simpel knip & plakwerk is, en dat men hoopt dat dit het idee geeft dat er iets gebeurt (wat dus niet het geval lijkt te zijn: we zitten bijna op 5 weken continu problemen))
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eens een mailtje hierover naar CD gestuurd.

Had geen enkele hoop op een reactie.

Maar zie, binnen 3 dagen kwam er al een antwoord.

 

"Helaas moeten wij u mededelen dat er op dit een storing is in de EPG apparatuur.

Wij doen ons best dit zo snel mogelijk te verhelpen"

 

Ik kan het haast niet geloven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
Zeker engels apparaat want niet tegen zomer/wintertijd omschakeling kan.

Altijd zelfde gedonder ttv omschakeling frown



Was voor de zomer/wintertijd ook al een hele hoop gedonder..

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar is de nagraguide nu wel in orde.

Hopelijk komt die plugin er snel voor m'n ontvanger:)

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jimny
Hier totaal geen problemen met de epg ook niet met de meerdaagse op mijn philipsje dsr7121

Misschien is dat wel de bedoeling van CDS met de niet werkende Mediahighway EPG dat we allemaal downgraden naar een philips dsr 7121 crazy

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...