Ga naar inhoud


EPG toch niet terug bij CD !


Dessie

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Jan007
Weet jij of dit probleem al gemeld is aan Vantage?

Ja, is gemeld.
Het probleem blijkt te zijn opgelost, zolang de zomertijd op aan staat. Als deze op uit staat, zoals nu dus het geval behoort te zijn, is er weer een uur-fout. Heel vervelend.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Invertist
....... Als je alleen naar de NL-zenders kijkt: zomertijd op aan zetten. .....

Dat dit een uiterst stomme opmerking van mij was had je vast al door: als je hem op zomertijd zet, starten alle opnames een uur te vroeg mad
Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de recente bekendmaking van CD dat de EPG weer was hersteld heb ik op mijn Echostar 5020 de software versie 1227 moeten zetten om dit tevoorschijn te halen.

Op eerdere en latere versies werkte het niet.

 

Helaas heeft het slechts één week gewerkt, en nu is alles weer verdwenen.

Blijkbaar is CD dus wéér bezig met de EPG.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Ik heb alleen vandaag en morgen (donderdag)

is voor de MHW EPG wat CDS altijd al maximaal uitgezonden heeft. Alleen de nieuwere nagra boxen krijgen blijkbaar (ik heb zelf niet zo'n box) EPG data over langere periode

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bart
Origineel bericht van: Johan45
Ik heb alleen vandaag en morgen (donderdag)

is voor de MHW EPG wat CDS altijd al maximaal uitgezonden heeft. Alleen de nieuwere nagra boxen krijgen blijkbaar (ik heb zelf niet zo'n box) EPG data over langere periode


In den beginne, de C+ tijd nog, was er 7 dagen MHW EPG.
Maar ook toen al was er geen staat op te maken waardoor ik er al geen gebruik meer van maakte.

Als ik nu lees dat het normaal zou zijn dat de MHW EPG twee dagen is geworden dan is er een grote achterstand ontstaan ten opzichte van de kleine groep nagra EPG gebruikers.!

Een twee dagen EPG is overigens geen EPG maar niet meer dan een (veredelde) now next epg.
De titel van dit onderwerp klopt dus nog voor de volle 100%

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
.....Als ik nu lees dat het normaal zou zijn dat de MHW EPG twee dagen is geworden dan is er een grote achterstand ontstaan ten opzichte van de kleine groep nagra EPG gebruikers!.....

Als je dat nu leest......loop je wat achter. De MHW-EPG van CD is al jaren geleden tot 2 dagen (en soms zelfs minder) teruggebracht!

Origineel bericht van: Johan45
Een twee dagen EPG is overigens geen EPG maar niet meer dan een (veredelde) now next epg.
De titel van dit onderwerp klopt dus nog voor de volle 100%

Ook slechts 2 dagen EPG is EPG; zelfs alleen now/next is EPG. Aan de titel mankeert dus niets (helaas aan de EPG wel).

Ik mag wel hopen dat binnenkort meerdere ontvangers de Nagra-EPG gaan ondersteunen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, als je gedeelten van mijn tekst citeerd krijg je een vreemd beeld.

Daarom nogmaals.

De EPG was in het verleden 7 dagen maar ook toen al niet betrouwbaar om er gebruik van te maken.

Dus dan knikker ik de EPG overboord en ga ik er niet 10 jaar lang over zeuren.

Overigens gaan we hetzelfde traject in met de nagra EPG, die werkt ook lang niet altijd naar behoren.

Dus dat is zoals het nu is ook geen oplossing.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naast MHW-EPG kon men bij bij CDS blijkbaar toch de nagra EPG toevoegen, in plaats van naar een standaard EPG te gaan.

Men kan maar een ding concluderen, het zijn gewoon keikoppen die liever doodvallen dan hun ongelijk toe te geven dat ze verkeerd zitten.

Ze zullen daar voor een lapmiddel oplossing gekozen hebben tussen beide systemen, vandaar dat de boel in de soep draait.

Dat ze daar duizenden abonnees mee gijzelen zal hen worst wezen.

 

 

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

In den beginne, de C+ tijd nog, was er 7 dagen MHW EPG.

Die hen ik nog nooit gezien... Zover ik weet is dit met programma omschrijvingen erbij onmogelijk, daar die oudere Seca boxjes hier niet genoeg geheugen voor hebben. Ik kan me het alleen voorstellen dat destijds er geen omschrijvingen waren.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan schiet je inbeeldings vermogen danig tekort.

Overigens heeft de epg niet veel geheugen nodig bij de originele seca doosjes.

Zodra je een nieuwe pagina wil moet je even wachten totdat de nieuwe informatie geladen is.

Dat kan in principe dus wel voor een maand als de info zolang van te voren daarvoor bekend zou zijn...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...