reinholld Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 Ik ben al een tijdje aan het googelen maar kan eigen niet vinden wat ik hebben wil. Maar is er ook net zoals de dualLNB een lnb voor astra 1,2 en 3 zodat ik deze gewoon op mijn bestaande schotel kan plaatsen.
Gast wanderer Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 triple sat dacht ik en anders een multytenne? even hier op het forum zoeken er is veel over ge o-haat....
dutchandrew Geplaatst: 24 oktober 2009 Geplaatst: 24 oktober 2009 Ik heb er wel eens een afbeelding van zo'n monoblock gezien, maar die was volgens mij voor de amerikaanse markt. Voor astra 1,2,3 heb ik er nog geen gevonden. Een nadeel van zo'n LNB is dat je de LNB nooit voor iedere satelliet positie kunt afstellen. Zelf heb ik de duoLNB vervangen door een inverto multiconnect LNB met beugel. Ik heb een triax 64 cm schotel. De middelste lnb komt dan in de bestaande LNB houder. Het werkt hier goed, maar er ook mensen op dit forum met hele andere ervaringen met deze LNB's. Ik weet niet welke schotel je hebt, maar bij een triax kun je overwegen de originele houder voor een multi-feed te gebruiken. Deze lijkt me iets stabieler.
reinholld Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2009 Ik heb wel een triax schotel maar ik heb 3 ontvangers, dus ik moet dan 3 koppen er op zetten met 4 uitgangen en dan ben ik er volgens mij nog niet en dat word me allemaal even te duur ik had al een keer gekeken en dat gaat me dan ongeveer 200euro kosten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen