thxultra Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 hallo, ik heb een raar probleem,heb namelijk twee dm800. als ik de ontvanger zowel beneden als boven aanzet werken ze allebei goed maar zodra ik beneden uitzet werkt het boven niet goed(afstemmen mislukt,freeze beeld,snr gaat naar nul). als ik alleen benenden kijk en boven dus uit, geen probleem. allebei newnigma 2.8 nieuwste drivers henksat settings. kabels en connectoren 100procent goed.schotel bi-sat met 4 alp koppen.
satencom Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 je kunt de ontvangers even omruilen is het dan nog zo, dan kun je de stekker er uit trekken van de ontvanger die goed is ,en kijk dan wat er gebeurt Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
metoo Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 de boxen doorgelust of iedere box zijn eigen kabel vannaf de lnb? maw 4 twin lnb's? ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen