Gast Jan5555 Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 Kan iemand mij aangeven of het mogelijk is om mijn (rode) CD kaart (IRDETO) in mijn nieuwe TF7700 HSCI te gebruiken ? Loader version: L1.02 Device version: V2.1.2 Application Version: TF-HSCE 7.01.05 Zo ja, welke CAM moet ik daarvoor kopen en wat kost die ? Alvast bedankt voor je advies.
SatMac Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 Daar kun je het beste een irdetocam voor gebruiken en die kost zo'n 20 - 25 euro
Noordzee Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 Ik heb die Irdeto-Cam wel is werkend gehad in de Topfield 7700 HSCI. Dit omdat mijn toenmalige Aston 1.05 niet goed werkte, Echter met een Irdeto-cam mis je de zender Nederland HD en dat is nou juist een leuk extra-tje met zo'n HD-ontvanger. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Gast Jan5555 Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Bedankt voor je informatie. Ik zal 's kijken of ik voor niet teveel geld een (juiste) Irdeto CAM kan kopen. De aanschaf van deze tuner was niet in de eerste plaats vanwege HD maar omdat deze component video uitgang heeft wat beter aansluit op mijn Philips Flat screen. Welk type / versie nummer CAM zou je mij adviseren waarmee ik de meeste kans van slagen heb ?
unique Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Hallo Jan, Ik heb nog wel eventueel een orginele Irdeto cam voor je. deze moet 25 euro opbrengen...PM me maar bij interesse. Ik weet niet wat voor een abbonement jij hebt want als je meer als het setop box hebt kun je gratis je kaart ruilen voor een seca variant.
Gast Jan5555 Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Bedankt voor je aanbod Unique. Ik heb mijn abonnement (Set Top Box pakket voor ongeveer 60 euro p/j) opgezegd omdat ik teveel gelazer had met CD. Soms had ik geen NL zenders, bellen met CD leverderde niets op en enkele weken later werkte het plotseling weer. Dat bevalt me natuurlijk niet. De kaart doet het nu nog wel op mijn Nokia 9500 maar ik twijfel of dat nog lang zal duren. Ik ga de nieuwe tuner buiten Europa gebruiken waar ik door atmosferische invloeden heel af en toe RTL7 kan ontvangen. Ik kijk nog even de kat uit de boom. Mocht blijken dat er daar nog wat te ontvangen is dan overweeg ik om toch maar een SECA kaart aan te schaffen met een bijbehorende CAM. Voorlopig dus alleen BVN en alle duitse zenders die ongecodeerd te ontvangen zijn.
Noordzee Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Nederland 1,2 en 3 zullen het ook gewoon blijven doen, Dus laat je kaartje maar gewoon in de ontvanger zitten. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen